Friday, February 6, 2009

Gi Karaoke Alamanda

kali ni aku nak citer pasal kawan2 opis aku lak...asek2 cite pasal mia n mija jek.....hi hi hi cenggini kisahnyer.....

lunch hour kalo ari jumaat mmg best....sebabnye lame giler..... biase lieya n kawan2 opis gi Alamanda......tapi ari ni punye aktiviti mmg best..... kiteorg gi asah suare kat karaoke kat Alamanda tu....satu lagu RM1.50....kiteorg balun 22 lagu.....aku tak le selalu sangat gi sini, masuk yg ari ni, baru 2 kali laa aku jejak kaki sini......okey laaa tempatnyer....yg penting leh release tensen.......meh kite tgk gambar......kali ni aku gi bertige jek.....biase geng opis lieya ade 5 org sumenyer.......


baru sampai...so setting ape yg perlu di setting....hi hi hi




pastu pilih lagu....tapi kite posing duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwww!!!!



turn aku plak pilih lagu, aku tak pandai nyanyi, terus terang aku ckp...jgn kate pitching lari, kalo aku nyanyi kat public pun org ramai leh lari....kuang kuang kuang....tapi aku nyanyi tuk release tensen jek.....




gediks tul mama mia n mija nie.......




mase ni layan lagu dangdut tapi ape sal aku cam nyanyi lagu jiwang jek....he he he






ni antara lagu2 yg aku nyanyi.....aku just letak lagu yg aku nyanyi jek (tapi tak semua), atas permintaan kawan2 aku yg malu tu hi hihi...aku suke gile lagu tenda biru ni.....






ni le minuman pilihan aku.....hi hi hi








next song please!!!!








haa pastu aku nyanyi lagu ni....sume lagu lame2....hahahhaahah sungguh tak up to date tul aku nie....weii lagu lame2 ni senang...takde nak kene tarik2 suare....





haa meh layan aku nyanyi plak.....hi hi hi jgn kutuk tau....suare aku mmg tak sedap giler!!!!




haa tu....tgh tarik suare le tu....kononnyeeeeeeeeeeee.............




haa cube teka aku nyanyi lagu ape....he he hehe





aku bantai plak lagu dangdut......hi hi hi









pastu lagu ni ..... gile....bukannye aku tau pun...saje nak gatal2 nyanyi lagu ni....










haa ni kak aida ngan kak nora tgh nyanyi lagu can't fight the moonlight...










masing2 tgh tarik suare...






nie plak lagu yg ke 20 kiteorg nyanyi.....ha ha ha...bagi insap sikit org2 kat situ...termasuk le aku.....








nie laa lagu last kiteorg......pasni aku nak gi hubby, mia n mija la plak....






gile over muncung aku tuh.....







suke pic nie.....mak dare pinggitan......





kuar dari karaoke masing2 gi cari air asam jawa....suare kene maintain youuuuu.....he he he he...takde laaa....kiteorg gi cari big apple plak....terus lik opis....itu ajek la citer kami....................





47 celoteh sahabat

Anonymous

Lieya.. anda telah di tag!!
Sila ke blog saya nnt..

February 6, 2009 at 7:07 PM

wah bukan main havoc ha mak2 budak ni berkarokk..amboi3X(ala2 azwan ok)

ok lah tu dik sesekali berronggeng2 dgn kengkwan camni best kan.. tak lah terperukk mcm aku ni duk umah.. huaaaaaaaaaaaaaaaaaa

February 6, 2009 at 8:22 PM

keh keh keh gelak siot
ko mmg buat kerja giler ler lieya...tp kekadang jadi giler utk release tension ok gark erk...

aku tak pernah berani masuk karaoke lieya ......sebab aku tahu suara aku kalah kumpulan koir katak....malu seh....kekadang jer kalu aku balik kg layan mak aku karaoke ....

lieya, ko tahu aku pun dah hantu tudung ekin ok .....best kan, senang jer sarung...

oit...masuk karoake name tag tak tanggal tu.....pergh ...! ada paparazzi kejar nama ko kuar magazine aku tak tahu ...hik hik hik, larikksss....

sesekali ko ajak ler shah berduet plak

February 6, 2009 at 9:38 PM

satu lagi.....
aku suke arr kaler baju ko tu....

February 6, 2009 at 9:39 PM

woi....
sekima okkkkk! ader ke patot g karak pakai name tag??? cover la sket oi!!! mencemar identiti pekerjer gomen jew korang nih. seb baek den tak tegolong dlm golongan nih hari ni...
wakakakaka...

February 6, 2009 at 10:30 PM

makaih hamboi2.. kemain mak2 budak nih.. lieya, ok per.. takkan setiap jemaat nak g soping jer kan.. wat aktiviti lain la plak..
woo, lepak alamanda ek.. pssst, len kali leh arr kiter lepak sama... kiter kat cyber jer.. tapi kalo jemaat panjang langkahnya... hehheeee... len kali nak layan bowling la plak... jommssss...

February 6, 2009 at 11:35 PM

hooohoo
ambik peluang break lama ...g karaoke

ehhh
ko nak lawan org khutbah jumaat kat masjid negara tu ke lieya

February 7, 2009 at 12:14 AM

waahh, btol2 release tension mama mia n mija ni. hehe sesekali kn..apa salahnye..pasni bley bwk mia n mija plak, mst berkaraoke sakan dorg tu nti! hehehee..

February 7, 2009 at 3:20 AM
Anonymous

syoknyer wei aku klu peluang nak g karaoke jgk...

February 7, 2009 at 7:01 AM

bila tgk lieya masuk karaoke ni..buat kty nak melpas kan gian gak nie..

February 7, 2009 at 10:28 AM
Anonymous

Wah sempat lagi g karaoke ye lieya masa lunch time..bukan main lagi ye sampai 22 buah lagu awak pulun eh

February 7, 2009 at 10:42 AM

hahaha... kira ok le tu.. bukan masuk AF pun kan? janji FUN!
bestkan sesekali releasekan tesen pi karaoke.
aku dulu selalu pi kat ampang park.
tapi lepas ada anak ni permah pi sekali je.
weii sama le kita suka oo samaitu lagu tenda biru..sooo touching..

February 7, 2009 at 2:49 PM

walaweiiiiiiiii!!
mmg ke laut sore kau dek!!! kahhhhhhhh. tp sonok la aku tengok. dah lama aku tak koke. koke aku kt umah jelah..hihihi

syiok le kau. mmg leh release tension ;P

February 7, 2009 at 2:52 PM

amboi lieya..berkaraoke sakan ek..hehe..
oklah tuh..bukan nk jd penyanyi pun kan..release tensen jek..hehe..sekali-sekala..

February 7, 2009 at 11:08 PM

salam lieya....
seronok weih nengok korang ber kara-ok..dpt geng2 sekepala mmg happening jd nyer...

February 8, 2009 at 1:11 PM

wah..best korang!

ala aku tak dek gang lah yg minat karok bagai ni..huhuhuhuhu

mesti best woo..cam lepaskan tensen bagai kan..

February 8, 2009 at 4:45 PM

wah akk...g karaoke yer...best nye tu...lieya pn suka karaoke gak...amik video pastu tgk blik...hehe...

p/s: ada sesuatu d blog lieya utk akk..hrp akk sdi la trima...sila amik d blog sy...=)

February 8, 2009 at 9:16 PM
Anonymous

lieya...wah bukan main lagi dier berkaroke...betul ke lieya tak leh nyanyi...hentam aje lah..kak nur pun dulu suka juga berkaraoke tapi sekarang dah tak lagi...tengok lieya karoke jeles ni.

February 8, 2009 at 11:08 PM
Anonymous

>> tu dia...
>> siap berkaraoke lagi...:-d

February 9, 2009 at 12:16 AM

wei lieya... ko ni buat akak gelak panjang kat opis ni tau.... bukan main lagi menari sambil nyanyi lagu tu... pelik bdk opis akak tgk naper la akak gelak sampai kuar airmata... hahahaha....

lupa lak nak cakap... kot ya pun gi karaoke, nametag tanggal la... hehehehe... kelakar la ko ni.... akak pernah sekali je berkaraoke, masa tu haziq kecik... ada ke patut, tinggalkan haziq kat umah mak akak, pastu kitorang gi karaoke sampai kul 3pagi..hukhuk..kejamnya rasa...

February 9, 2009 at 2:23 PM

amboiiii..hahaha mentang la opis dkat alamanda...tp sy pn harus klu dekat ari² btandang..hahaha..mukepenuh ekspresi okeh nyanyi² tuh..buleh la lieya pasni bukak band dgn mia n mija hehehe..eh skrg jrg lak nmpk jaja kat nursery ghazi blkg tu..ke die pn duk dgn mia skalik? tiapkali dtg mata sure melilau carik derang..hehehe

February 10, 2009 at 8:41 AM

wei lieya... sib baik aku tgh tunggu di berkabung 100 hari kalau tak aku pun g gak minggu lepas minggu ni aku nak gi gak la tak leh jadi nih

February 10, 2009 at 10:10 AM

hehehe masa akak baca kat opis haritu akak tak komen lagi sebab akak nak tengok video dulu kat rumah..

amboi amboi amboi (azwan ali) kemain lagi nyanyi dangdut sambil gelek2.. gelihati akak tengok kau nyanyi2.. tapi memang best la sebab memang nampak sangat ko and the geng enjoy abis.. sporting la korang ni..

untuk la lieya duduk kat alamanda tu, macam2 ada.. akak ni walaupun duduk Kl, tapi time rehat hari jumaat memagn tak ke mana pun. duk terperuk jer kat opis..

lieya, sori nanti masa majlis kenduri kawin leo akak tak dapat datang yerk..

February 10, 2009 at 10:13 AM

psst perkataan "untuk" tu sila tukar kepada "untung" .. hehehh salah taip la pulok!

February 10, 2009 at 10:15 AM
Anonymous

wahh..best-best..meronggeng dgn ofismate masa lunch hour jumaat...release kan tension tu..
RM1.50 satu lagu kira ok la tu..puas hati nyanyi..hihi

February 10, 2009 at 10:44 AM

amboi lieya...sempat gi karaoke lagi time lunch

macam seronok je berkaraoke ni..boleh release tension

February 10, 2009 at 10:48 AM

janji ko x nyanyi time kenduri kawen adik ko dik..time lain kira HALAL..

February 10, 2009 at 11:42 AM

smpt lg ko g karaoke yer..prcaya x aku x penah jejak karaoke nih.. kt umah dolu2 penah ler... malas aku nk asah sora aku nih.. kang sdp sgt..ramai plak yg suh aku masuk AF kang..

alahai comeinye sora ko..hehehhe.. lagu2 pilihan ko sumernya suci murni gitu..hehhehe.. sesuai dgn ari jumaat kan...

February 10, 2009 at 12:13 PM

re: aku pun 1st time masuk p.10 ni. kakak aku yg no.3. atas pada aku. kalu ko masuk lrg p10B, ko leh nampak terus umah dia atas bukit tu. baru je siap. FIL dia punya tanah. pastu buat umah sendiri. tu yg leh reka design mcm2. nk harap dia, aku rasa sampai ke tua x mampu le weiii....

February 10, 2009 at 12:25 PM

heheh...atie tak leh nyanyi sebab kalau atie nyanyi jer mesti ujan turun.bukan main2.memang betul tau kak lieya.heheh...dah banyak kali jadi cam gini.bt malu jer.heheheh

February 10, 2009 at 1:02 PM
Anonymous

salam
amboi bkn main lagi lieya dan member berkarakoe nampak...hehehee..lepas nie bolehlah msk af...
re:mmg kalau ada org syg kat anak kita...kita lglah x berkira dgn depa..kan

February 10, 2009 at 1:31 PM

Wah! lieya...berkaraoke sakan nampak...mak glamer gitu hehehehe...sedap apa sora ko nyanyi tu....hehehehehe....

February 10, 2009 at 1:37 PM

sakan lieya menyanyi...

February 10, 2009 at 3:35 PM

lieya jgn lupa ajak aku kalo ko nak p lagik okeh??? tp aku malu la weii... hahahaha..serius...aku tkg tepuk tgn je boleh?

February 10, 2009 at 3:49 PM
Anonymous

salam lieya....
wah, seronoknya sesekali mengasah bakat ngan member2 ni..sporting la lieya...akak dgr sora lieya nyanyi lagu gadis dan bunga tu mmg sedap la...lieya mmg ada bakat yg terpendam.... :)

February 10, 2009 at 9:06 PM
Anonymous

wahh syiok arrr mak2 dara brkarokk...
mmg leh release tension kan lieya...

February 10, 2009 at 10:48 PM

hamboiiiii sakan ko ye lieya....
alo g cengini nagn kekawan yg sekepala mmg amat syiokkkk
sesekali rongeng 2 bujang
wakakakkaka

yg x tahan tuh siap nari2 tuh...bravo la ko lieya...hehehhe

February 10, 2009 at 11:02 PM

sakan sungguh ko berkaroke dgn mak dara yg lain....nak tanya kat area belah mana karoke nie?aku biasa g karoeka dekat greenbox jusco balakong....woit...ko siap pakai nametag g alamanda...apahal nyer....

February 11, 2009 at 8:23 AM

boleh tahan mak2 budak berkaraoke... tak hengat gitu...
cm lenkali name tag tu jgn lupa bukak noooo

February 11, 2009 at 8:52 AM

Ya Allah lieya..sempat lagi ko gi karok ye..ari jemaat lak tu..kehkehkeh..lawaklah korang..x kisahlah janji enjoy!!

February 11, 2009 at 9:46 AM

pergh...giler siot..serius ko ni berani eks p menyanyi..kalo aku serius xmo sbb apa tau..sore aku sgt x sedap..muahahahaaa...jd bahan gelak jek nnt..lieya, sure sore ko best kan..merdu gitu..agak2 kalo masuk AF mesti laku kan..hehehehe

aku dulu ari jumaat sure p alamanda coz break 2 jam setgh..aku keja kt cyberjaya dulu..dh muak p sana..tp la ni cam teringin plak nak p alamanda..sejak kawin xpnh p..mesti dh byk berubah kan..

February 11, 2009 at 10:59 AM

caya lah lieya..ok gak skali skala release tensikan..cenggini kan...

February 11, 2009 at 2:38 PM

psstt :- kad kawen leo dah selamat diterima....cun seh....

insya allah, aku sampai nanti....

February 11, 2009 at 2:40 PM

>> salam.. bestnyer sekali2 release tension.. adeker karaoke kat alamanda..
>> Lieya awak tinggal kat mana??

February 12, 2009 at 12:52 PM
Anonymous

akak pun xleh nyanyi gakk.. kalo karaoke pilih lagu2 mendatar jeklahh.. heheh.. tp tak pernah lg nyanyi kat karaoke.. salu layan kat umah mak jer ngan adik2..hehe..

February 12, 2009 at 2:00 PM

wah lieya
dah macam Krisdayanti erk....
boleh buat album ni. sonoknya wakil2 putrajaya ni dapat menyumbangkan lagu. Lagu apa agaknya tu (hehehehe)

February 12, 2009 at 8:14 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy