Wednesday, September 9, 2009

dogaan di bulan pose......

nie cerita mase gi amik baju raye kat kajang ngan kg. baru aritu....disebabkan bulan puase kan, aku mmg malas nak behenti kat mane2 kalo budak2 ni lapar....so mmg aku siap2kan bekal dieorg wat makan dlm kete.....cam biase laa...mesti ade pic gedik budak 2 org nieh....
haaa...bekalan dieorg....makaroni goreng + chicken ball + fun fries...


kemain kusyuk makan.....



tangan laju menyuap, mate tetap tebeliak tgk tv....mmg dugaan betul menahan bau sedap di saat perut tgh keriak keriuk...kih kih kih




muke kontrol macho apaknye..sebenonye tgh kontrol hidung kembang kucup kembang kucup semerbak bau makanan dlm kereta..wakakakaakakak...




sampai kat Mines, layan kan dieorg makan aiskrim MacD plak....






adoi....kecur tgk mia jilat2 sudu tuh.....dah le mase tu dlm kul 3 petang....mmg tekak dah kesat gile dah....hehehehehe



ni plak muke omak nyoo kontrol lapo tgk anaknyoo jilat aiskrim ....wakakakaakkaka....


pas makan aiskrim, bleh plak mintak jagung .....adoyai...mmg penuh dogaan betul lah .... tolan air liur je omak n apaknyoo tgk.....





erm...kalo kat mines, mmg tak sah kalo kiteorg tak buat amal jariah....konpom kalo datang sini, sure beli makanan ikan siap2.....sedekah kat ikan2 yg ado....





besar2 ikan keli kat sini....nak muntah lak aku tgk...yelaa besar sangat.....tak leh bayangkan kalo aku tetibe jatuh dlm tu...eiiii geli.....




setelah mengharungi dogaan tgk anak2 nyoo makan, akhirnye dpt gak mak n apak nye makan....kiteorg gi buke kat sini jek.....tak yah ckp leee..tgk kepala ayam tu pun dah tau kat mane kan......





makan set ni....boleh laaaaaa.....yg penting ade nasi, laki den ni mmg tekak melayu...ape2 hal mesti nasi dulu.....





kalo kat chicken rice shop nie, aku suke sayur toge tu ajek......






tu jek laa cite dogaan kami laki bini....ceh dogaan le sangat.....hihihihi




post signature


27 celoteh sahabat

ngeh ngeh ngeh, akak yang tengok makaroni goreng tu pun nampak sedap.. nikan kau menahan bau di dalam kereta.. waaa mesti geram jerk kan

akak pun masa bawak budak gi KFC, geram jer tengok .. pakkal jer ramai orang, kalau dalam kereta harus ku bedal jugak (kalau time tak pose la) heheheh

September 9, 2009 at 3:14 PM

eh makaroni tu kau beli yang jenis campur ker, atau memang kau campur2kan. nampak menarik plak ada yang kerinting, ada yang bentuk T tu..

sampai terlopong si mia tu tengok TV sambil makan.. hehehe

September 9, 2009 at 3:16 PM

eh silap bukan bentuk T, tapi bentuk C.. hahah sori terbanyak plak komen harini.. btw, cantik la eyeshadow kaler pepel tu. hehehe nampak ajer aku ni

September 9, 2009 at 3:16 PM

pergh.....mmg dugaan betul ler.....yg tak tahan tu siap bukak bekal dlm keta ....x bising plak si shah tu.....kalau hemlin, sure dia bising....tp bebudak kan...nak buat camner...terima jer lah...

lieya, kalau aku gi chicken rice shop nie...aku giler ngan kerabu mangga dia...pergh..menangis seh...

aku pun niehari nie tengah dok tahan tekak idung mata semua......menyuap budak x sihat tu.......

September 9, 2009 at 3:51 PM

dogaan bulan poser...hehehe...nida kt chicken rice suka pie tie dia..sedap

September 9, 2009 at 4:07 PM

HAHAHAHA...CAIN KORANG BERSUA...SAH2 MMG TERBAU HARUM LE MKN DLM KETAKAN...RASA CAM NAK JOIN MKN SEKALI JE...

aku kalo org hidang makanan yg paliiiinnnnggggg menyelerakan pun lom tentu aku tingin....mmg napsu mkn tarak le bulan poser nie...skg duk teringin nak mkn sotong goreng tepung x pun ikan bilis goreng je...:(

September 9, 2009 at 4:12 PM

makkkk oiiii..time sekarang as buka blog lieye!!!tup-tup makaroni plak timbul..pergghhhhh rasa nak terjah je kaa.kahhh..kahhh....poyo je as ni kan!!!!!!saboorrrrrr

September 9, 2009 at 4:14 PM

sodapnya makaroni tuh..

September 9, 2009 at 4:23 PM
Anonymous

hahaha... mmg dogaan.. dogaan.. kalo aku pun terliuq lieya... huhuhu... sama la cam kami.. adriana tuh kalo mkn.. mak ai.. mintak nyer memcm...

September 9, 2009 at 4:40 PM

wei x thn aku tgk bekalan bdk 2 org tu.. meriah beb.. rajinnya ko nk prepare.. mmg dugaan le tgk dorang mkn kan.. aku baru pestime mskkan echa megi ari sabtu ari tu.. sketnyer terliur ngan bau megi.. aku malas nk msk nasi segala.. ko mkn je la megi tu.. kekeke

ahad plak blikan kfc (mmg dasar pemalas kan..) leh plak echa suh aku suh dia.. salu dia mkn sndiri je..nsb baik aku x suap mulut aku sndiri

September 9, 2009 at 4:55 PM

sodapnyerrr..

September 9, 2009 at 7:23 PM

Anak dara ko mmg x hengat la Lieya...
da la x posa.. byk sonegh mintak mcm2 lak tuh.. hahaha..
Nasib anak bujang den no 2 tu.. kalo jln, jrg mintak memacam..

Suka tgk dorang posing la.. leh masuk jd model iklan kanak2.. ehehhe

September 9, 2009 at 8:47 PM

Wei, dogaan wei...hehehe..mujur pg buta, bley la pegi dapur amek mknn yg patut..hik hik...

Sdpnye bekalan mia n mija tu..rajin sguh lieya...best2, i like makaroni...fries n meatball tuh.:)

September 10, 2009 at 3:30 AM

...wah ! makan bebenor depa 2 badik ni kan
tp lieya
kalau makan x tumpah...x kotor baju xpe
kalau yg comt tu yg buat hangin tu
sah-sah org kata mama nye x pandai tgk anak makan kan
hahhahaha

byk nye baju kurung ko lieya
biasa ler...keje opis kan
kena le slalu wat baju kurung kan...

September 10, 2009 at 6:50 AM
Anonymous

kih..kih..sabor je la bdak 2 beradik tu ye lieya siap berkelah dalam keta tu..caiyok..caiyok..sian mama & papa dia tahan dugaan tengok anak makan ha..ha..lieya nampak sedap lak macaroni ko tu.hi..kecur air liur akak..nak buat gak la petang ni ha

September 10, 2009 at 9:05 AM

Memang la lieya...
Kalau reen pon mau telan liur tgok budak 2 org tu mkn camtu...bau plak lagi laa....
Dogaannnnnnnnnnn.....

Bli pe kat Mines tu lieya??
Dah makin luas kan after renovation... =)

September 10, 2009 at 9:08 AM

mmg kan..bila jalan2 dgn anak bulan posa ni..time dorang mintak nak makan tu..ya Allah, rasa mcm nak bukak posa time tu gak..haha..

September 10, 2009 at 9:54 AM

amboi lieya..spjg pejalanan byk dugaan weh..ptt ko pkai mask je..kekeke

isk..lawo arr esedo ko tu..

September 10, 2009 at 10:12 AM

dugaan sangaaaaat...sy tgk makaroni tu n fishball tu pun telan liur nya apetah lagi lieya yg bau...

sy pun suka taugeh CRS tu...n pai tee nya...

September 10, 2009 at 10:18 AM

aku yg tgk je ni, xbau pun rasa keriuk2 ni lieya..hahahaha.bagus la anak2 ko lieya.mkn xbersepah eh dlm keta.kalo anak aku...hadoila...

September 10, 2009 at 12:03 PM

wah wah wah kemain dua badek tu yer.. kasih mak paknya terliur.. pulak tu menu sedap2 belaka.. lelagi makaroni goreng tuh... mmg dugaan betul.. eskerim lagik... adeh, tgk gambar pun bleh terliur.. hahhaaa..

September 10, 2009 at 1:35 PM

hahaha....mmg dugaan la kalau gitu.....akak pun sama lieya..kalau berjalan time posa, mesti nak bawa bekal utk bdk2 ni..malas nak singgah mana2...kalau takat beli simple2 je takpe..ni kang nak mkn complete set...mau tak lapar kita dibuatnya...

tapi kan mmg tak tahan la kalau diorang mkn dlm kete...semerbak harum...tgk rupa macaroni tu pun tau sedap..ahaksss....

September 10, 2009 at 2:47 PM

mmg dugaan melayan anak time posa2 ni...dah nampak sedap je bekal dua beradik tu

September 10, 2009 at 2:51 PM

fuh..kalo aku pun menahan nafsulah..sbb 1 ketakan..mesti bau kuat pya..

September 10, 2009 at 4:40 PM

lieya, dlm keta mmg dugaan.. bau kuat kan.. sedap jer tgk diorg mkn.. mata x lps tgk tv tu.. he he..

September 10, 2009 at 6:12 PM

hehehe!

alahai.. ciannyerrr laa..

kalo akak pon kan..

mau nangess tepi cik asbenn..

huhu!

September 11, 2009 at 11:20 AM

Ya Allah ko,,,, aku yg tgk pic derang mkn eskrem tu pun terliuq. kompem mlm ni aku pi beli.. heheheh.

alaaa mines, rindunya nk pi sana.
i miss mines.
geli kan? aku x dpt imagine kalu terjatuh....

mia & mija berselera, senang nk bg mkn. aku suka sgt derang mkn ko.

eh, ko suka mkn sayur toge dia tu? aku tu le aku x sentuh langsung. so, kalu aku mkn sana, & aku amik set single, aku siap request nk tukar sayur toge tu dgn pie tea dia. kalu dpt manager baik, derang kasi aa, kalu x, memang aku kt x yah bg aku sayur tu, kira burn je la.

len kali kita outing, moh le pi CRS. senang aku pass je toge tu kat ko.

September 11, 2009 at 2:34 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy