Tuesday, October 20, 2009

mekasih yeak Sham

ahad punye citer plak kami gi Batu Caves, utk same2 meraikan bash echa bam bam...thanks ye sham sudi jemput kami.....walaupun nak dekat sejam sesat area umah ko tu....hik hik hik....tapi takpe, pas ni insyaallah dah terra kot...sure ingat nye umah ko tuh....heheheeheh...
:
:
:
:
:
:
V

sebok tul anak aku, nak gak pakai pallete nieh....seb baik nak gi bash...aku layankan ajek, kalo pakai sengsaje mmg jgn harap aku nak bagi....kecik2 pakai makeup selalu bukan elok pun

dah kakak pakai, adik pun nak le jugak...


pastu kemain lagi posing tutup mate....hahhahaaha


ape lagi...ni la geng pallete....wakakakaakak....ape ke hal laa si mija pejam mate cenggitu...



sebelum kuar umah harus ade posing sedas dua....


sham tak kene kan ape2 tema pun, so bantai jek laa pakai baju hijau....

depan pintu umahku....

mija kalo jalan kat area lobi umah ni sure tangan die gatal gi tarik2 surat org...jenuh pastu aku kutip masuk kan balik....



disebabkan panas sangat, so kiteorg tgu kat lobi jek...papa gi amik kereta dulu...



layan video gediks anak dare aku nieh....




cantik kek echa....suke tul dpt makan kek SR Pecan Butterscooth....

kak mimi ngan kamera canggihnye....hihihihi




e'eh tetibe laki aku yg pasangkan lilin...

cake cutting!! kak mimi, ko tgk muncung emily....hahahaahah...tak sabo2 dah die nak tiup lilin...mija plak tekepit dan tersepit...wakakakaakak

layan video mase nyanyi besdei song..




:74:


heppy besdei echa...semoga menjadi anak2 yg bijak, solehah dan sihat selalu



kemain panjang muncung mia nak capai air...omaknye sebok nak posing..wakakaka


kemain air ko sham....hijau gitu....dah cam eyeshadow anak2 aku...ahaks!!

sampai2 terus ngap nasi ayam...mmg marbeles....pastu makan spageti, pulut kuning, agar2, puding, tart buah ...ish mcm2 laa menu ade....rajin tul mak sham masak....mmg sedap sangat2..

suruh mia posing pegang sosej nieh die tak mo...tak mo sudah!! aku boleh posing sendiri...wakakakaak

kanak2 di atas tangga....dah selalu jumpe, dah kamceng dah budak2 nieh...

susah tul nak amik pic budak2 paling muka..... a'am laaa susah tul nak paling muke....

para hubby melepak kat dlm...

mase ni dah nak balik dah nie...sempat chit chat jap

hirda, ko dah mcm tuan umah tgu org dtg hah...

one...two...three...snap!

okey tgk kamera sane plak....


comel tul buah tangan tuk budak2 yg dtg..

kasi tgk sikit ape dlmnye....suke anak2 aku...thanks ye sham...



ape2 pun terima kasih buat tuan rumah...makan mmg sedap2.....


post signature

23 celoteh sahabat

wah bestnya lieya....menu bole juga tahan banyak ye.....selera betul tengok budak2 tu makan..

=habis cepat la palette ko tu lieya,anak2 pun dah pandai melawa..he..he

October 20, 2009 at 4:43 PM

salam Lieya
aku suka tgok 2 org anak2 hang ni
baju mesti sama (hehehehe)
lawo pulak makeup tu......

dah teruja ngan makeup aku terus teruja tengok kek spongeBox tu. kreatiFFF

October 20, 2009 at 4:43 PM

geramnye auk tengok pallete kau. sama geram aku bila tengok itu kek! :P keh keh

October 20, 2009 at 4:56 PM

hepy birthday...byk tul menu...kemain lagi mia dgn mija pkai eye shadow, sama cam mama dia gak.

October 20, 2009 at 5:28 PM

hahaha suka suka .. suka tengok gambar2 kau sebab complete.. dari a-z...

wah mija dan mia, siap mintak bermekap mata.. heheh hijau lak tu.. kalau emily ada kat situ, mesti dia pun mintak kau mekapkan mata dia.

kihkihkih kemain anak aku tak menyabo nak tiup lilin, ada siap bukti kat video lagi.. dia yang lelebih nak tiup lilin dari si echa..

wow sapa la photog yang cun siap mata bling2 biru tu. hehehehhe

October 20, 2009 at 6:55 PM

lieya, sha pon dh trikut2 nk bg anak2 pkai sama.. he3.. wah, dr mak turun ke anak bab mekap2 ni.. ha ha ha..

October 20, 2009 at 7:19 PM

wah, anak2 dara lieya ni dh pandai melawa haaa...mcm mama dia jgk... suka tgk mia ngan mija posing lps pakai eyeshadow tu, ayu gitu..heheh..

October 20, 2009 at 10:44 PM
Anonymous

anak dara ang ni lieya... x lama lagi cam ko la.. bergaya ngan makeup nyer.. best arr sbb d/org kasi jer muka kena tenyeh... kalo aku... mak nyer sendri pun malas nak tenyeh... ni kan plak anak...
best arr dpt jumpa ko lieya... ya la.. sbb masa ari sabtu ko xde...huhuhu... nanti b'day bash farhan n emily aku lak xde...huhuhu

October 21, 2009 at 1:35 AM

syok tgk bdk2 skrang..
kecik2 dah pandai berkawan kan...
tq lieya wish utk contest yg suri join tu..hehehe
baru nak test market muka suri ni..
lepas ni leh bt casting iklan lak..hahahaah (mama suri yg gile glamour sebenarya)
heheh

October 21, 2009 at 8:09 AM

a ahh suka aku..citer, pic semua complete.
best ko lieya ada gang nk bermakeup nanti. ko tunggu derang besar skit.

hahahah lawak pic ko pose, while mia penat le muncung nk minum. mak penting pose lagi nihhh...

part aku suka dok bersembang sebelah meja food tu. pandai sungguh org yg ubah meja tu kan? letak cun2 sebelah kita...

a ah ko, aku sungguh muka x malu. dh buat mcm tuan umah pulak. mintak mahap sham.. itu tandanya kami selesa kat umah ko... katanya "jgn malu2, buat cam umah sendiri" so memang kami buat mcm umah sendiri la. LOL

apa2 pun aku puji anak2 ko, sungguh bertata-tertib.

c ya this sunday..

October 21, 2009 at 8:25 AM

seronok ek mia mija g besday bash..hehe pandai dah nak make up ye..cepat je kan dorang belajo..

October 21, 2009 at 8:50 AM

wah wahhh kenmain anak dara ni bergaya sakan ye..maknye pn...tak mudah tau! acik pn tak lepas kaler² mata cemgitu.. kenmain sunuk ye kumpoi² korg ni a..budak² lg la..tp ok lak tk gaduh ..bagus²..bole wat salu tu

October 21, 2009 at 8:58 AM

re: ko lieya... kembang kempis idung aku nih tau... kene puji ngn ko... meh la ko try antar baju ko kat aku sepasang... baju ko kan banyak heheheheh...

kek batik comot aku tuh blh la sdp kot.. (puji diri sndiri ) heheheh.... aah membuat senang tp org mls cam aku.... sembarnag je...

suke aku nengok kaler mata adik2 badik 2 org tuh hehehe... comel je... mana ko beli pallet banyak2 tu lieya? tingin gk aku... body shop takde jual banyak2 gitu lah

October 21, 2009 at 1:05 PM

Wahhhh sioknyer g bday bash.....
Kemain ank dara lieya tu sibuk nak makup bagai...hehe!! so sweet!!!
Nanti nak blajaor make up ngan cikgu lieya lahhh...huhu!!!
Brapa mau bayar yuran...kasi cakap haa.....kekeke!!

October 21, 2009 at 1:46 PM

bestnyer lieya..gi party bash..byk dpt jajan tu..besday cake pun cantik..aku tgu abis pallete pac mt baru nk nerai pallete yg ko pakai tu..

October 21, 2009 at 2:08 PM

amboi anak2 dara ko tu kemain blink2 matanya....hahah....mmg tk brape elok pon bdk2 slalu make-up kn lieya...kulit lom sesuwey....skali skala tkpe..layankn je selagik leh layan...

October 21, 2009 at 3:16 PM

tq yer sbb sudi dtg yer lieya..n thanks for d pressies.. echa dok paksa abah dia main sama...hahahha

ko mkn x sumer jenis food tu lieya.. aku pon x tau mak aku nk top up menu byk2 cam2.. aku x suh pon.. tau2 mak aku suh angkut je kt umah..hehehe..

amboi kemain anak dara ko bereyeshadow bagai.. nsb ler mak dia rajin nk melayan.. suker tgk pic bdk2 kt tangga tu kan.. sweet sgt

wei aku siap copy video ko..heheh

October 21, 2009 at 3:50 PM

kek garfield tu cantek ar..
kan main lagi dua badik ..pandai bergaya ..

October 21, 2009 at 4:52 PM

ooo ingat besday sape rupanya besday echa hehehe..nape tak singgah ke rumah nurul terus,dekat batu caves jugak hahaha....

wah anak-anak akak pun pakai eyeshadow ye gempaklah nanti diorang dah besar measti akak ada geng hahaha...

October 21, 2009 at 4:53 PM

re: buleh2.... di persilakan utk menghantar baju ko... try lah kot2 ok kan... pallet tuh mmg minat lah... tp aku minat kaler yg gelap2... takpe kang aku nengok blog bdk tuh... tq aaaa

October 22, 2009 at 8:03 AM

lieya tak buleh pun aku bukak blog amoi tuh?

October 22, 2009 at 8:06 AM

meriahnya....menunya byk yer..mcm2 ada..kek dia pun cantik n sedap....hepy besday echa

kemain lg yer mia n mija, dh pndai makeup2...sama naik ngan mamanya..anak girl kan mcm tulah...suka sy tgk...

October 22, 2009 at 10:58 AM

betuah btl anak banak mekap sakan nk g besday ha

October 22, 2009 at 12:54 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy