Tuesday, December 15, 2009

sekali sekale....boleh laaa....

tajuk cam tak ikhlas jek nak update blog kan....wakakakakakaak....siyes wei, takde bahan nak update.... minggu lepas kate nak balik melaka gi zoo kan, mmg balik melaka, tapi tak gi zoo pun, tapi sibuk dgn urusan kenduri sebab pakcik sedare belah hubby meninggal jumaat tu....al fatihah tuk arwah......kali ni nak citer pasal layan game kat JJ Equine....ekceli ni pic lame dah mase mia gi school trip ari tu....balik2 amik die terus singgah jalan2 kat JJ.....mule2 harus layan mia n mija main pay & ride nieh...kalo ade 6 bijik, 6 ..6 laa dieorg nak naik.....


dah puas dieorg abiskan token, skwang giliran mak paknye plak....best gak layan game tembak2 ni.....ni lieya ngan hubby main.... mia n mija tgk jek boring....wakakkakaka



pastu layan bende alah nie.....eksen jek mia tu, aku tak masukkan token pun hihihi




same laa ngan mija pun....eksen jek lebih tu...hihihihi




yg main apaknye jek....sampai nak tercabut button tuh...




tgk mia n mija...cam iye2 jek kan.....hahahahah





haa game motor ni wajib...sebab senang nak main hihihihihi








ye laa belok kiri....belok kanan....tekan minyak, tekan brek jek.....





pastu game polis2 ni ....bedal jek laaa.....tembak jek laaaa....





tiap kali nak balik sure tak leh balik....mesti kene last paw.....tu haaa budak sengih panjang tu yg paw.......huhuhuhuhu...tgk ar kemain bangge masukkan token





sekali sekale layan bendealah2 ni okey laa ...tuk release tensen....jgn sok2 dah besar time sekolah ko gi sini dah le...mau aku libas ngan parang.....hehehehe












25 celoteh sahabat

Yer ker Lieya lipas pakai parang? ho3.. ckp boleh la kan.. heh3x..
best la bawak anak2 yg dah reti nak main.. tp ena nie cam serik pun ader gak.. sbb anak ina si kakak tu memang x tau nak reti stop..dah z larat dah nunggu pun.. x nak berenti gak.. ho3..

December 15, 2009 at 9:34 AM
Anonymous

Lieya..akak pun kalau bawak budak2 ni pegi JJ ke Tesco ke sure nak paw ride tu dulu baru boleh tuju ke tujuan asal he..he..

December 15, 2009 at 9:36 AM

betul. . .sekali sekala tak salah kak.. ;)

December 15, 2009 at 9:55 AM

mmg sekali sekala layan tu oklah. tiap kali nak balik dr situ mesti kene dukung bwak lari adik..

kalu sy plak suma main game kete kalu motor tu mcm xmanis jer sy bwk sbb sy lagi besar dr motor tu..he he he..mcm lieya manis jelah..kecil molek...:)

December 15, 2009 at 10:11 AM

asben ko pun pandai gak main benda alah tu ek..sama dgn asben den ..cam nak tercabut menda alah tu weh....pelik..pelik..

December 15, 2009 at 10:42 AM

dulu masa aku dating2..suka gak gi main game ni..ex tunang aku lah yg ajar..skrg aku x minat dh..hehehe..

December 15, 2009 at 10:48 AM

heheh kalau gi sini rasa berantu jer kan. bukan berantu tu ada hantu, tapi berantu tak nak keluar dari situ, ialah budak2, nampak semua game nak dicubanya. padahal bukan pandai nooo..

akak selalu kalau gi situ, main netbal, tak punmain yang macam papan karom tu, yang tolak2 tu. (fahamke tak ek)hehehehe

lagi satu, kalau ada 7 ride macam bas ke, kuda ke, lori ke, semua nak naik.. kopek duit kan beli token. heheheh

December 15, 2009 at 10:59 AM

weh lieya aku pon suke gilos main games nie..hahaha masa zamn bercintun dulu sokmo semntara nak tggu masuk wayang layan main benda alah nie...

wah bapak nya cam laki aku gaks...kalo mian nak tercabut button tu ditekan nya...haahaha

December 15, 2009 at 11:08 AM

salam..nice blog...izinkan sy link blog awk k..

December 15, 2009 at 11:23 AM

budak2 memang suka mainan camtu, org kata pantang jumpa..hehe
cute ajer lieya naik motor tu..hehe

December 15, 2009 at 11:25 AM

bestnya main.. mak pak pon join skali.. heheh.. time naik motor tu nmpk ganasnya mu.. heheh..

December 15, 2009 at 11:39 AM

wei sama laaa.. aku kalo bwk echa g tesco selayang..mmg aku xkn lalu kt tmpat camni.. mmg xkn brganjak nnti dia kt situ.. pas2 kalo aku leh layan skali xpe la jgk.. ni asik2 dia je yg nk main..nyampah i tau

December 15, 2009 at 3:29 PM

Eloooooo.. sapo minah rempit pki tudung & beg sendeng tuh...? hahahaha..
adoi aiii..

Waa.. bln dpn hang da nak pi Sabah kan..? Sure da x sabau nih.. & sure jgk bdk 'kembor' 2 org tu.. dpt byk perhiasan... huuuh..

Den bln dpn nak terjah Kelantan plaks.. hehehe...

December 15, 2009 at 3:54 PM

samalah perangai anak aku gak lieya..kalo dah main mendalah ni mmg payah nk balik.geram tol la..hihi

December 15, 2009 at 5:47 PM

hahahaha.. sekali sekala main games mmg best!!

December 15, 2009 at 10:04 PM

haah... sekali sekala boleh la layan benda2 ni.. kan lieya.. tp tgk gambo mcm apak mia n mija yg lebey2 main.. hahaha.. kitorg pun kalo dtg JJ equine singgah sini.. bagi can kat zahirul main.. tp as usual x letak token..

December 16, 2009 at 8:41 AM

game arcade camni syok je tgk..tp main tak reti (aku la)..hehe

December 16, 2009 at 9:47 AM

salam ziarah...

jumpa blog ni kat blog puan suraya (namaku suraya)... hehe...

suka baca pasal cerita anak2 nih... macam2 ragam... Enjoy reading your entry...

December 16, 2009 at 10:08 AM

amboi lieya..mak bapak pun sama main..hehehe...

kalau bawak si irfan kena elakkan tempat2 camni...kalau tak mau dia tak nak balik..

December 16, 2009 at 10:23 AM

bdk2 mmg pantang lah nmpak game nie....harus kene pow pnye.....

tp ko join jugak main kan lieya...
kalo akak tukang tgk je...tk brape minat...

December 16, 2009 at 12:10 PM

re: aah la wei, aku batuk teruk gile

dia kering tau, ya rabbi seksa beb

sup tulang tuh aku bg bhn2 biasa ngn perencah sub adabi je
aku tak tahan sgt ngn lada hitam, so tak berani tambah la

tp aku letak sambal kicap... pekrh terangkat

December 16, 2009 at 2:11 PM

aku tgk kan, mmg mak ngn apak nyer je yg lebih2 main tuh hahahhaha

December 16, 2009 at 2:18 PM

anak akak yg dh beso ni pn sama lieya...pantang nampak benda alah ni, mesti nk naik punya...mcm mia ngan mija blh jgk x ada dimasukkan token..selamat sikit...heheh...

December 16, 2009 at 11:47 PM

aku & shahnun pulak, kalu teman hardy main kat game arcade ni, kami suka race keter...
selalunya aku yg menang... ciss apara x terer sungguh racing.

terer aa ko, main game motor tu, aku serius bengong, bila part nk corner, aku corner sampai terbalik2..

hahahah.. muka kaki paw mia tu sungguh cheeky....

December 19, 2009 at 9:26 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy