Tuesday, February 23, 2010

mari gonjengkan die!!!

nie sambung dari entry lepas.....lepas jek kenduri, esoknye terus gonjengkan rambut dak akif nie....heheeheheh.....pengonjeng tetap yg dilantik sape lagi....laki mak le!!! auw!! bab gonjeng2 kan org die mmg no 1 wakaakakakaka.....ye laa...die jek berani, yg lain takut...lagi2 tgk pale baby lembik lagi kan.....heheehee

mia khusyuk tgk....aku saje usik, haa pas ni mia plak kene cukur.....terus lari sembunyi kat atuknye wakakaakakakak...tau takut.....siap jawab lagi...takmo laaa, nanti rambut mia tak jadi cam princess dah...... cait!! tau plak menjawab tuh

papa akif kemain kecoh pegang pale anak...akif dok tergelak2 jek.....geli kot pale kene usik2



atuk dok agah2 heheeheheh...nak bagi die leka...


kemain khusyuk laki aku heheheehe

pas siap tu....dlm setengah jam siap ar bercukur....aku mandikan akif...

saje test skill....almaklumlah dah lame tak mandi baby.....so far skill masih terra lagi, sebab akif senyap jek time mandi (sebenarnye mmg budak ni suke mandi pun) wakaakakakakakaakak

mia n mija menjadi pemerhati yg tekun...siap ckp lagi, pas ni mama mandikan mia macam nie.....uihhhhhhhhhhhh!!!!!! tak kuase aku...ko dah berat mentat aku nak pangku camnie...mandi simbah air gayung sudah!!

rambut byk melekat kat badan...kene sental2 sikit

hahaahaha...akif dah botak!!


tu sajork citer dak akif nie.......huhuhuhu...mak aku dah hint2...bile mau kasi lagi sorang baby boy dlm family pak latip......uhuk uhuk uhuk...tersedak aku wei!!

19 celoteh sahabat

hehehe..brani laki ko
laki aku penakut..
alsudah suri mmg tak botak dr kecik..
rambut suri pure dr dlm perut aku...
ayah aku mak aku sume2 penakut..
aku??laki penakut..hehehe
aku rasa ko leh tambah adik mia mija tu..ehhehe
coz excited je muka mia mija tgk ko mandikan akif tu...hehehhe

February 23, 2010 at 11:34 AM

berani nyer asben lieya yer..danish dulu makcik sy yg cukurkan..abah dia xberani...he he he

mak lieya dah bg hint2 dah tu..bila nk start projek bb boy harus semua petua bb boy lieya amalkan ...he he he

February 23, 2010 at 11:53 AM

tu ar...berani shah wei...dulu batrice pun atuk ali dia yg gonjeng kan...laki aku pegang pun takut.....dah 4 bulan ke atas baru ler dia berani nak pegang batrice time tu...meroyan jer aku ngan dia tu...he he he

excited mia nengok ko mandikan akif...tengok shah botakkan akif....alahai.....suka aku tengok ko..

aku pun dah rindu bau baby...tp tu ar...rezeki takde lagi ler wei...aku pun tak tahu nak buat camne lagi....next month anniverary ke - 6 kami.....bila lah Allah nak bg kami rezeki anak lagi kan....ko doa2kan ler lieya..

apsal ko nak tunggu bulan 6, baru nak peknen?

February 23, 2010 at 12:33 PM
Anonymous

ala tomei nyer baby.. x sabar aku nak cium bau baby... hehehe
wei.. berani shah erk.. aku siap suh mak bidan buat... maklum la rambut anak2 aku sumer tebal n byk.. susah ko nak cukur....
lieya ..ko amik skill erk mandi kan baby... meh tolong jaga anak aku sok... heheheh

February 23, 2010 at 12:48 PM

berani laki ko yer lieya.. kalo cooi xde mknanya dia nk buat.. aku suh brsihkan telinga echa pon dia xmo.. tkt tercucuk katanya.. sabor jer la..

aku tgk dr skill tu mmg terer.. ada gaya..ada bakat.. ni kena cpt2 proceed new baby ni supaya skill x ilang.. cam aku mmg nk kena g kursus kalo nk banak lg

February 23, 2010 at 1:09 PM

tingat masa cukurkan ayra gak ari tuh..tp tak berani je buat..sib baik makcik buat kan..hehe

aik, ye ke lieya..nnt kite try godek2 tgk ok..ntah nape lak lah..huhu

February 23, 2010 at 1:19 PM

syoknya mandikan bb..bau dia lak harum je kan lieya..ko dh ok tu lieya..sedang elok..

February 23, 2010 at 2:24 PM

tau tkt gk anak dara ko nk kene botak ek... ahak2....
baik tul si akif tuh... kene cukur pun diam je... mandi pun diam je.. untung mak abah nyer

re: betul lah lieya... kt umah aku tuh nk lada amik je belakang umah, segala yg blh tnm, tnm je kan... kalu takde kt umah aku, amik umah nyai aku sebelah umah je heheheh...

February 23, 2010 at 3:28 PM

dah mutak bb akif tu...
so per lagi lieya sambut a cabaran ibu mu itu..plan lieya plan.. camna nak buat bb boy...hehehe..

February 23, 2010 at 4:16 PM

cayalah lieya, pandai mandikan baby. tak kekok langsung..mak lieya dah excited nak baby lagi, coming soon yer..

February 23, 2010 at 5:15 PM

uish..terer toi ko mandikan baby...aku nie kalo pantang sendrik mmg x tau nak mandikan baby kot...alahai kna belajo nie...heheheh

February 23, 2010 at 6:07 PM

ala comenye dah kene gonjng si baby akif tu ye lieya..
wahh kemain khusyuk lg asben lieya ekk.. nanti leh tambah baby lg nie.. leh wat cukur2 camni lg.. eeheheh..

February 24, 2010 at 12:09 PM

wahh..terra tul ko mandikan bb..aku takutt..dulu masa najeeb dulu, kakak aku yg mandikan, kadang2 baba dia ..aku lak cesaer lg la tak larat nk angkat najeeb yg bam-bam masa tu..

February 24, 2010 at 2:33 PM

alahaiii lieya comelnyer....si akif tu kan...baik je budak nyer mandi pn x nangis....ku merindui saat itu....huhuhuuuuu

February 24, 2010 at 4:35 PM

anak2 sha sume hb yg botakkan.. org lain sume takut.. atuk dia x berani, sbb x nmpk.. kena pkai spek.. bahaya lak.. nak baby boy gak.. hu hu.. tp bg laluan kt mu dulu la.. :)

February 24, 2010 at 5:07 PM

alalala...baby akif dh botak ye...comei la tgk baby ni...akak rindu nk pegang dn cium bau baby ni..huhuhu...

mia ngan mija khusuk je tgk lieya mandikan baby tu...nasib la x jeles tgk lieya pegang baby akif tu...

February 25, 2010 at 12:56 AM

owh nie lah pic ko mandikan akif tu ye dik...
lpas kene gonjeng rupanya....

anak akak farah dulu pon laki akak yg gonjengkn..masa yusry lupa lak sape..

uhuhu itu skil akak kene asah baliklah sblm bln 7 nie...

February 25, 2010 at 1:04 AM

re: hehehe takpelah lieya x dpt dtg... jnji ko doakan aku ek... moga sumenye berjln lancar ek...

tp part nasihat yg last tuh... ayo2.... ikut suke je ek... takde2... mlm tuh pnt... mana buleh ahak2

February 25, 2010 at 8:20 AM

ala bb akif dah botak dah.. botak2 pun hensem jugak kan.. akak dulu botakkan kepala si farhan, tp masa emily, hantar kedai jer, amoi cina yang cukur (tak botak licin).

seronok tengok lieya mandikan akif.. ialah anak2 kita dah besarkan, tentu rasa kekok mandikan baby lagi.. akak pun mesti rasa kekok jugak nanti.maklum la emily dah 4 tahun.

mmm rindunya bau baby.

March 2, 2010 at 3:14 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy