Monday, February 1, 2010

sehari sebelum ke KK......

disaat entry ni dibace oleh readers blog lieya ni, kami sedang jalan2 di Kundasang.....kami stay semalam kat sane ...... esok flight kul 6 ptg balik ke KLIA..... huhuhuhu....tapi ni bukan nak citer pasal kami jalan di KK, tapi sehari sebelum ke KK.... jumaat 29hb tu lieya keje tapi hubby jek cuti.... die nak settle bil2 die.....tgk2 kul 12 die dah terpacak kat opis lieya.... tetibe jek amik tangan...pastu sarung cincin nieh...tekejut beruk aku dibuatnye.....rupenye nak suprise adiah anivesary hhuhuhu.....suprise ganas namenye nieh heheeheheheheheeh......nak tgk adiah anivesari lieya tahun nie.....jeng jeng jeng jeng

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V

nie laa die......hik hik hik.....thank abg!!



bos lieya takde jumaat tu, so hubby dtg nak surf pasal sabah....walaupun die selalu outstation kat sabah tapi still kene survey....ye ar kalo outstation ke ape tak berjalan....stay hotel kat KK sesajek....ni nak gi jalan2 punye pasal...kene ar survey tempat2 menarik nak gi terjah...




haaa macam nie laa kami....sebelum nak gi cuti2 kat mane2...walaupun dekat...mesti buat jadual siap ngan kire2 kewangan sekali.....biar semua teratur dan tak kelam kabut





mcm2 di surf..... car rental la....resort mane nak dok kat kundasang....ye ar rugi plak kalo dok kat satu2 hotel jek.....dee pun cakap wajib stay semalam kat kundasang tgk matahari terbit dari gunung kinabalu.....tu yg ari jemaat tu reschedule balik nak stay mane...






booking resort kat kundasang...tukang booking2 ni hubby aku ar.... aku?...tu haa tgh tegedik2 posing hehheheehehehehe



rase nak lempang jek kan dpt bini camnieh ....hik hik hik


calculate supaya holiday ni jadi percutian berhemah.....hehheehehe





malam tu baru aku sibuk2 kemas baju.... tu laa due beg yg kami bawak.....



tukang mengaco pasti ade.....suke2 masukkan mainan ....aku lesing kang...






bengang mengaco aku mengemas...aku halau ke hall....tetibe aku dengar bunyi game lagu tom & jerry...ces!! papa budak2 ni ngajor plak main game kat notebook aku....hah pasni sure la berebut tenet.....huhuhuhuhu





so disebabkan sibuk laundry, kemas beg.....malam tu makan simple jek..... telur dadar + kari ikan + ayam kentucky...sayur takde, sebab aku malas nak siang sayur wakakaakakak




konon pas makan nak tdo awal.....last2 kul 11 gak sume masuk tdo.... flight ke KK kul 12 tghari ....dalam kul 8.30pg kami ke ERL Putrajaya, parking keter kat situ...naik ERL ke KLIA pastu amik bas ke LCCT.....dlm kul 10.00pagi kami dah sampai LCCT.....





tu jek laa citer kami sehari sebelum ke KK....heheheheheeheh....citer kat KK, tunggu laa yeak...kasi ilang penat dulu heheehehehe.... yg pasti aku suke sangat cuti2 kali nie...sebab aku cume guna cuti rehat sehari jek...isnin tu kan cuti hari wilayah heheheeheh...oh yea!! aku mmg kedekut cuti.....keh keh keh ...okey got to go...daaaaaaaaaaaaaaaaaaa, balik dari cuti2 aku jalan umah kowang yeak...................

23 celoteh sahabat

ooooo....mmm sib baik la laki hang dah paham gelagat bini dia cmtu ekekek...mmg kita yg pomps nie salu gedik lebih kan???hahahahah...

eh wilayh kl coti putrajaya pon coti eks???heheheh aku bru tau....

mmm lieya aku x sabo nak tgk tmpt2 menarik korang pi...mesti happy gilos...

eh cicncin laki ko bg tu mmg brutal la cr nya...xde lagi cara berhemah ke?hahahahaha...sib baik cantik cincin tu....aku rs dia pakai sarung je taknak bg org2 opis ko pasan kot...

February 1, 2010 at 9:21 AM

seronoknyer dapat hadiah surprise mcm tu..mesti seronok kan..
enjoy ur holiday yer lieya, nanti wat entry cuti. Nak tgk muka 2 badek yg excited tu..

February 1, 2010 at 9:34 AM

xsabar nk tunggu n3 lieya cuti2..wah dpt present, cntik cincinnya..

samalah kita kedekut cuti, bkn ape sbb kat cni cutinya sikit je setahun..sedih...:)

February 1, 2010 at 10:22 AM

usshhh bestnya.. cik abg buat suprise..hehehe... hadiah pun chantek..pandai Shah pilih design & size...
x cukup ngan itew..siap bawak p KK lagik... lieay cepat update jenjalan KK x sabar nak tgk gambar kat sana...

February 1, 2010 at 10:30 AM

huhuhu besnya hadiah ko dpt.. ala2 romantik tp ganas sket ler kan gaya dia nk bg tu.. kekekeke..

baik laki ko eh nk dia surf tenet nk survey2 prcutian ko nih.. kalo laki aku xde maknanya... aku jugekkk yg kena buat sumer tu

February 1, 2010 at 10:40 AM

besh dpt diah suprise....

mesit besh g kk,.tak sabau nak baca citer..

February 1, 2010 at 12:38 PM

slamat berholiday (^_^)

February 1, 2010 at 1:53 PM

hahhaahah bini dia coemii takpo2.. hehhe

wahh haruss dik berkira2 n servei2 camtu supaya percutian akan berjalan dgn lancar kan...

dah nam aanak dara musti mau rajinnn ma.... kan ke namanya mennatu aku..harussslah rajinn okehhh..

copekkk hapdett gambo kat sana..tak sabau nak tgokk

February 1, 2010 at 3:06 PM

cenggitew ghopenyer.. kundasang best.. blk kang, upload gbr kt FB ek..

February 1, 2010 at 4:48 PM

lieya..ko kena tag..silalah jgn anti tag ye.. hik hik hik

February 1, 2010 at 5:04 PM

best dpt adiah.. tp ganasnya cr hb mu bg, ekekek.. tp xpe, janji dpt adiah kan.. he he.. x sbr nkt gk pic.. tepek byk2 tau..

February 1, 2010 at 6:14 PM
Anonymous

Memang surprise la awak eh lieya..romantik ooo orang lahir 79 ni betul cakap Shima(he..he..maklum le akak pun orang 79 kan)
tak sabar nak dengar cite lieya pasal trip to KK

February 1, 2010 at 9:34 PM

another cincin
byk ler collection cincin ko kan lieya....

shah rajin buat suprise kan..
btw...happy anniversary again

February 2, 2010 at 8:31 AM

Lomantikkk nyer Hubby lieya kan!.. best nyer.. dpt cincin lg.. banyka la koleksi cincin lieya kan!..
sonok arr p jenjalan!.. nak ikuttt.. heh3x..

February 2, 2010 at 11:20 AM

Happy Annivesarry lieya.. sori lambat wish.. tak pe kan? :)

wah cincin (suprise yang best!).. comel jer, akak suka bentuk love tu.. very sentimental value..

bagus2, perancangan yang rapi, biar orang kata sampai sana tak tercangak2 nak ke mana2.. biar sampai2 jer, dah ada agenda yang tersusun, tak buang masa..

amacam budak2? teruja tak naik eroplane..

February 2, 2010 at 12:20 PM

aku kalo gi jln mmg buat cam hubby ko tu ar lieya..siap simpan2 resit..kira balik..terover budget ke apa ke..hahaha..lgpun senang nk refer bila nk pegi lagi..

hopefully ko enjoy ek..

February 2, 2010 at 5:54 PM

eh..lupa nk ckp..cincin tu cantik siot!!

February 2, 2010 at 5:55 PM

ermm betul tuh kene plan bebetul kan..sbb pegik ngan anak2..
cantik cincin tuh lieya..

February 3, 2010 at 2:07 PM

happy anniversarry Lieyaaa.!!! Moga terus berbahagia hingga ke akhir hayattt..! Memang 'ganazzz' hadiah dan cara hadiah tu disampaikan tahun ni.. wakakkakaka. Perrghh bestnyer gi KK. Kitaorg pun tak sampai lagii.... tak sabar tunggu lieya nyer update!

Tengoh gambor 'bini jelir' lidah tuh memang rasa nak kasi cap tapak tangan jek rasa.. meh sinih! waakakaka.

Anyway semoga bergumbiraaa cuti cuti malaysiaaaa!

February 3, 2010 at 10:31 PM

appy anibessery Lieya
dah balik lom dari KK ni
x sabor nak tunggu gambor ni (he he he)

February 3, 2010 at 10:39 PM

cantik seh cincin tu...

February 4, 2010 at 10:20 AM

ala....sweetnya anniversary surprise...

laa aku ingat kami laki bini je, prepare budget bagai nk rak..
korang pun sama.. heheeheheh

style kami pulak, before pi, buat budget..
lepas day 1 holiday... mlm before tido, siap tulis & kira balik apa yg spent hari tu...
ko tau x, laki aku siap simpan semua resit2 apa yg kami beli time kami pi bandung since 2008. hahahha...

uihh.. menu menarik tu.. bg aku dh cukup sempurna tu ko..

February 6, 2010 at 10:43 PM
Anonymous

Willkommen im Erotik-Chat.


Der Erotik-Chat gibt ihnen die Möglichkeit nackte geile männer und natürlich vieles mehr,unter anderem Aufregend chatten
Hier im besten Erotik-Chat findest du nackte geile männer Aufregend chatten
Suchst du erotische Rollenspiele , dann bist du hier genau richtig.Also,worauf wartest du?
sexuelle Vorlieben frauen aufreissen ,schnell anmelden .
Du suchst jemand in Bern, oder von Hannover, in Reutlingen , in Wallis, oder in Bischofshofen? Mit Sicherheit kein Problem.!

November 22, 2010 at 9:25 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy