Thursday, April 1, 2010

anak dare getiks ku~~~~

kemain :girl02:anak dare aku ni kan...umur baru 5 tahun dah ade henbeg sendiri..... korang nak tgk ape ade dlm henbeg mia nie.....meh jenguk meh......




taadaaaaaaaaaaa............... nie laaa isi pewut henbeg mia..... agak2 nampak tak.....





nie hah yg ade.... tisu, bedak johnson&johnson ngan spek mato die.....kemain kan.... tu seb baik tak mintak lipstik sebatang boh dlm henbeg ......huhuhuhu yer lar... dah name:girl09: gegirlzzz kan....tgk lak mamanye make up hari2...maoo tak minat nak bermakeup............ sebenarnye, henbeg ngan spek mata ni dah lame beli.....mase mia awal 4 tahun rasenye...elok lagi die jage....




4 bende wajib tuk mia ngan mija...kire maintainance dieorg laa tiap2 ari....haaa bende alah kat bawah ni..... cam lotion rambut ar...... tapi kdg2 selang seli kan ngan baby oil ......lotion rambut ni gune tuk jalan2 jek:girl05:....kat umah mak tepek baby oil heheheeheeh jimat sikit!



time aku sembur minyak wangi....die pun nak jugak....uih! gile kemut aku nak kasi britney spears fantasy aku kat mia....so sebagai ganti, beli jek johnson baby cologne nie...tuk budak2 pakai ni jek dah cukup .....heheeheheh tu pun siap marah aku sebab beli jenis ni...die nak yg spray punye....ye arr, nanti dah abis yg ni, mama beli laa ...bedak silky white wat pakai kat muke.... tak mo pakai bedak lain...nak yg nie jek....bedak ni ade shining2....tu yg die suke tu...pewasan princess:girl04: kononnyer! lip balm tu pas mandi :girl06:wajib tenyeh.....



tu ar peel si mia.....mija ? dlm henbeg die...penoh ngan mainan....gule2:girl10:... pen papa die (ntah bile mase die copet agaknyer patut ar selalu ilang)...... mija ni peel die rock:girl07: sikit...tak cam akaknyer.....heheeheheh




sebab tu kalo bab2 makeup ni leh share ngan mia....die memahami....wakakakaka...aku rajin layan youtube, tgk micheal phan makeup mate.....mmg melangok laa aku ngan mia tgk berdua....die pun tak jemu2 tgk....tu yg syok....ni kalo dah besar ni lagi seronok:girl01: sebab minat samekan.....celeeet sikit mia!!!




27 celoteh sahabat

adoi lieya...mampus la kita maintance tinggi ada anak p'puan nie kan

April 1, 2010 at 8:42 AM

samalah kita lieya..anak sulung minat mekap2 ni..anak no 2 boolayan..haha

April 1, 2010 at 8:58 AM

amboi..pandainya melaram budak mia nih...hahaha tau dah mia anak sapo... maryam pun sama wei..pantang nampak aku make up sket..klu x calit kt dia..majuk..siap ckp, mama cantik, adik buruk... lol lol lol

April 1, 2010 at 9:03 AM

keh keh keh...mana tumpahnyer kuah kalau tak ke nasi.....mia bagus ok...dia cermat....jaga harta...dpt kat batrice....minta kemain lagi..nak bedak, nak wangi2, nak lipstik...tp jaga nyer tak reti..merata2 dlm rumah...pastu hilang tersembunyi kat mana...tension jer aku....

beg dia pun ntah berapa kali aku dah belikan lieya....adoi ler...

April 1, 2010 at 9:06 AM

sweetnya...sama share minat yg sama...nak anak gegirl jgk.....
beza yer 2 beradik tu...igtkan sama2 kongsi minat yg sama mia n mija..xpelah sorang geng mama dia, sorang geng papa dia...kecik2 dah pndai melawa...mia mia..ni lg bsar lg tinggi maintenance mia nie...comel jer perangai tu...

April 1, 2010 at 9:10 AM

wah..kemain anak dara ko..sib baik anak dara aku tu x kelek handbag..dia ada..tp malas bwk..so dh malas..aku pun x kuasalah nk jinjing ke hulu ke hilir kan..aku penah beli bedak compact johnson tu kt dia..hancur ko..so, aku kedek sket..lama2 dia pun tau..mama dia mmg berkira bab2 duit ni..bukan aku kedekut..tp aku berjimat..hehehe..

April 1, 2010 at 9:23 AM

memang sebijik maknyer si mia nie...suka bermakeup...pandai betul mia melaram yer...si mija rock yer kak...bleh join atie kalau mcm nie...hehehe

April 1, 2010 at 10:07 AM

hehehhe bedak compek johnson tu sebijik sebijon dengan emily punya.. akak ingat selama ni dia tak minat mekap2, sekali dia dah nampak akak bedak2, dia pun nak sama.. akak takut bedak compek akak pecah, akak belikan la yang macam mia tu.. tak sangka plak sama.. heheh pink pulak tu

kalau ada anak dara sporting memang best, lagi pulak macam mia, memagn nampak feminin sejak kecik, memagn boleh geng dengan kau la, (suka melawa) memang good taste la..

ok la tu ajar dia pakai lipbam daripada pakai lipstik, budak2 tak sesuai.. kalau lipsbam tu ok, bibir pun tak kering kan

April 1, 2010 at 10:09 AM

macam mak dia jugak le...

April 1, 2010 at 10:21 AM

amboiii henbeg mia kalah aunty tau...

anak dara kalo tk melaram tk sah...
mujurlah farah tk mintak henbeg, cuma skali skala nk gi jln2 baru dia mintk pkaikn bedak compact n lipstik..

mija, rock u!!hahah...

April 1, 2010 at 10:31 AM

anak dara lieya mmg pandai bergaya..dah besar nanti mesti lawa make up..kecik2 dah pandai melaram..hehe

April 1, 2010 at 10:40 AM

agak2 anak dara aku nnti cam nie ke?hahahah...tp mak nya x suke bermekap...ha kureng la kot...leh caya ke???

April 1, 2010 at 12:32 PM
Anonymous

hehehehehe... anak mama kan (",)

April 1, 2010 at 12:43 PM

fuhhh hebat anak dara ko lieya.. kecik2 da pndai jaga muka..jg body.. kekeke.. kiranya ko bkn je kena bli mekap utk diri sndiri.. tp mekap anak pon kena bli gak.. x tahan aku tgk isi henbeg dia ko.. siap tisu ngan spek tu.. perghhh malu aku ngan mia sbb aku pon tisu kdg ada kdg xde..kuakakkaa

April 1, 2010 at 1:46 PM

mia....cayunk..
anty berkenan ngan spek mia
coz ade sarung disney princess lg....
pssttttt mama mia beli kat ne ek?

April 1, 2010 at 3:28 PM

re : kak lela...beli kat alamanda ...kedai yg ade jual baju2 budak2 y cantik2 tuh...area2 modern mom tu....setingkat dengan anakku tu...ye ar kot...aku pun blur2 plak tempatnye...sedangkan tiap2 jemaat melepak alamanda wakaakakaka~~~~~

April 1, 2010 at 3:44 PM

mama borek, anak rintik.. heheh.. tp bestkan bila besar leh share hobi.. pndai mia jg barang2 dia, kalo anak2 sha.. huh.. x smpai 3 hr pon..

April 1, 2010 at 8:13 PM

ni yg menambahkan tahap kejelesan aku kat org ada anak dara nih...

bestnya ko.. ni bukan bad thing tau. for me, sgt good thing.
lepas ni apa2 ko angkut je mia as personal shopper ko... menarikkkkk..

April 2, 2010 at 9:25 AM

mak borek anak rintik..hehehe...

April 2, 2010 at 9:36 AM

princess tu, konfem anak akak suka nih

April 2, 2010 at 11:17 AM

wahh tak tahan tgk mia..bukan main lagi tu hehehe..kalah nurul..

April 2, 2010 at 11:41 AM

wah lieya anak dara hang.....
tu lah budak2 kan. tgok maknya melawo mesti dia pun nak gak
tak aper KecanTIKKAn ite asset ma...
Mia nampak beautiful.........

April 2, 2010 at 2:28 PM
kakzue

Amboi dara nih...melaram cam mama dia yer.....sume brg tersusun elok jer.....nanti dtg umah acikzue mia bawa eh..kompom baby & twin tingin plak......

April 2, 2010 at 2:32 PM

wah lieya anak dara hang.....
tu lah budak2 kan. tgok maknya melawo mesti dia pun nak gak
tak aper KecanTIKKAn ite asset ma...
Mia nampak beautiful.........

April 2, 2010 at 2:52 PM

Like mother like dotterla..
Bergaya sakan anak dara lieya ni...
Lieya,macam penah nampak anak2 lieya kat pool sri teja..
Cari jugak mak nya...tak nampak pulak...

April 2, 2010 at 5:42 PM

Makkk aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. ternganga aku tengok mantenance level utk anak dara nko nihh lieyaa... dan macam budak sekolah menengah time kita dolu2. betul2 anak dara namanyerrr huhuhuhu.... terbayang lak camne la Dania nantii...iskk iskk iskkk

April 3, 2010 at 11:06 PM

biasa la kalo anak gegirl...kecik pn dh pandai melaram...hehe..best la kalo akak pn ada anak pompuan ni..suka tgk barangan mia, cute je mcm orgnya...;)

April 5, 2010 at 12:34 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy