Wednesday, April 28, 2010

gediks ke kalo camnie?!!!~~~~

mood aku majuk :11:ni ari nie....mia ar buat aku merajuk.....haa tgk pic aku majuk...muke2 pun naik merah hah wakakakaakak (telebit edit maaaa hahahahah)

nak tau ape pasat aku majuk..... mlm tadi ar...punye khusyuk aku dok menampal....mengopek....membelek something..tetibe mia dtg kat aku, n ckp....
" eii mama ni, gedik laaaa...."
:24:
aku jawab balik.... "laaaa gedik ke...okey apee nie....comel laaaaaaaaa"

:08:
nak tau ape yg aku buat?....he he he he
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V

nie laa yg aku buat....dok tampal batu2 gediks ni kat henset ngan notebook aku....wakakakak....sebok jek mia tu nak sound2 aku gediks...last2 die gak yg mintak 2-3 bijik nak tampal kat jam die heheheeheh

ceria dah hp mini aku.....hahahaahah.... hangen jek laki aku, pasni die takleh laa nak bawak pi kursus ke ape...ye ar, kang tetibe jek pelik lelaki gune yg berbatu bling2 ni bagai hak hak hak

murah jek pun batu2 star ni...setepek rm2.90:12:....

nie seb baik pakai nokia ajek...kalo pakai iphone idak lee aku menampal...sayang wooo hahahaahahah

haa dah cun dah kesayangan hati aku nie (pada mate aku laa ) :17:hahaahahah

kat dlm hp tu pun aku tampal gak....lupe nak snap




** ade aku kesah:19: mia kate aku gediks...sebab die lagi gedik dari aku sebenarnye wakakaka ~~~PEACE~~~:02:

24 celoteh sahabat

nnti tanggal tak batu2 gedik tue...nak beli gak la...atie kan gedik gak...

April 28, 2010 at 1:46 PM

ayok...mama dah majuk..hahaha
kemain pandai lg anak ko berkata2 lieya.bijak sungguh..gedik ke?sukati kita la kan.asal nampak cantik kt mata kita.kalo org sakit ati tgk, ada aku pakai duit ko???wakakkaka

April 28, 2010 at 1:46 PM

petah sungguh mia ek sis...
sbenornya dia pun nak join gak tu kot *ihiks*
suka laaa bling2 tu..

April 28, 2010 at 1:50 PM

hahaha..comel je mia ckp camtu... lawalah..aku pun suka blink2 gitu..

April 28, 2010 at 1:53 PM

Budak-budak sekarang ni mulut laser-laser, cam anak akak gak.kita ni disindir sindir je.itu yang kalau takde tu rasa sunyi je.

April 28, 2010 at 1:54 PM

pandai ko...trick tak nak kasi si shah tu pinjam lappy ko ler tu kan...ha ha ha...

April 28, 2010 at 2:12 PM

ekekeke..

sesekali kene la gedik2 lieya.. heheh

cam n3 nie tu.. gedik la gak tu.. kui kui kui..

April 28, 2010 at 2:28 PM

wah comel ler, apa pulak gediks... hehehehhe .. besinar2 mata ku melihat wajah terbaru hp dan mini netbook mu..

ada yang satu jenis bling2 ni, macam bunga ros pun cantik tau lieya.. dia macam biskut bunga ros atas kek (kek dulu2 tu)

pasni try tampal kat frame gambar pulak, mesti menarik kan

April 28, 2010 at 2:49 PM

cantik sesuai untuk gegil..walaupun anak dua tetap gegirl..hehe...

April 28, 2010 at 2:52 PM

hahaha..sesedap rasa je mia sound ko gedik..hahaha.. dia paham ke gedik tu apa?? mesti salu dgr ko ckp nih...

April 28, 2010 at 3:25 PM

petah lah anak2 lieya nih..comei je ckp..gal camni lah kan..dorang kkdg mmg gune words kite gak..hehe

April 28, 2010 at 4:21 PM

ahahahahah.. kelakar lak mia ckp gitewwww.. haruslah gedik kan pn lieya.. who cares???? heheheh

April 28, 2010 at 4:25 PM

hahaha..janji cantik di matamu..bling2 lagi..

April 28, 2010 at 4:32 PM

amboi mia pandai sound mama dh ye..hihihih...mesti ko terdiam jap..
comey-comey aku suke

April 28, 2010 at 4:43 PM
Anonymous

khikhikhkikhkhi... berlawan2 mama ngan anak nyer... hehhehee... ada gak kawan gaduh dr sunyi je ek.. (",)

April 28, 2010 at 5:05 PM

auww bling2 gedik gituu...

ok whattt!!!

gedik camni takperr hehe

April 28, 2010 at 5:32 PM

anak-anak zaman sekarang...
dia cakap ajer...
ntah apa yang dia pkir pun kita tak tau...
amboi lieya...
bling...bling...semuanya ya...

April 28, 2010 at 6:49 PM

cantik...

April 28, 2010 at 7:50 PM

alahai siannya mama kena perli nagan mia...sabar je la...mmg kreatif ko ni dik..mula la akak nak ikut jejak ko..ahaks...

April 28, 2010 at 9:39 PM

giler la mmg gedikkkssss...weh ko nie gediks nak jadik bdk sekolah ke apa???hahaha...nie standard anak2 buah aku yg suke dok menampal2 lip-lap nie smue...hahahaha....kalo aku wat semak mata je...x sukeeee hahaha..tp aku suke yg laptop ko tu..pandai ko tmpal eks...cunzzzz...tang hp tu sabut aku tgk..hahaha (jgn mare)...

weh anak2 ko nie ingt tudung salji tu bakul ke??diorg dah nak jadik baby balik le plaks....pe kes???mmm tp mmg cmtu la...selagi x ranap x sah...camtu la anak aku wat kat umah ngan tdg salji tu...

eh x po yo aku romen blog ko nie panjang2???aku x pasan ko dah updet berentry2...so 3in1 je la yea...hiks...

April 28, 2010 at 10:49 PM

yantz : hahahaahah...kuang asam ko....yeke semak henset tu...tapi takpe yantz...tak lame dah jangke hayat bintang2 kat henset tu...dok keluar masuk beg jek, dah start tanggal2 dah....kat laptop tu bertahan lagi laaa sebab mmg tak bawak mane2 pun wakaakakak

April 29, 2010 at 10:50 AM
Anonymous

rajin ko menampal ko punya hp n lappy... aku aku buat sure ader tangan gatal nak tanggal

April 29, 2010 at 12:33 PM

bdk2 ni slalu dia dengo org2 tua sebut tu yg diorg sebut tu...
gediks pon gedikslah lieya...ade aku kesah ye tak? hahahah..

April 29, 2010 at 1:42 PM

mama majuk eh? tp cantiklah pulak hasilnya.. bling2 gitew!! lieya mmg kreatif!

April 29, 2010 at 10:06 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy