Wednesday, May 19, 2010

beg & ke jom heboh!!~~

**kesinambungan dari entry lepas......


lepas badan menerima kalori yg tinggi...ye ar dah mkn kambing berkeping2:002:..... kami jalan2 kat sunway tu.....dari wing hujung, sampai ke wing lagi satu kami merayap.....aku nak cari baju & kebetulan nak cari beg sekolah budak2 nie...demand betul nak yg tarik2 tuh...meh kite layan gambar....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V


sila bagi laluan mak nak verangan posing2 gediks:011:....
ala2 lalu red carpet gitu kan wahahaaha

dah lame janji ngan dieorg ni nak beli beg tarik nie...tapi aku saje lambat2kan ...ye ar beg sekolah dieorg elok lagi .....cam rugi jek nak beli byk2...lagi pun ingat mak ko ni keje cop:005: duit ke hehehe

hah tgh dok pilih nak yg barbie ke pooh ke princess ke minnie ke....



last2 yg princess gak di pilih sebab ade batu2 kat beg tuh...ceh!!~~




layan kan jek laa karenah due badek nie.....



puas hati dah dpt beg tuh :012:




dah nak balik...ade ati mia ajak aku pi sunway lagoon tu....aih, tak kuase ar....next2 time ar...




suke budak2 ni kalo mak teh ade kat umah, rajin layan makeup, tgk ar dlm keter pun sempat touch up lagik....




sampai balik putrajaya dari sunway piramid dlm pukul 4 gitu....so singgah jap laa tgk Jom Heboh...alang2 dah buat depan umah kan....ni kire pes time laa aku jejak Jom Heboh nie....




kejap jek kiteorg kat situ.....tgk tomok nyanyi2....jalan2 tgk kedai2 yg ade....pastu balik..tak tahan ar panas....





tgk ar tegedik2 adik aku nak poster tomok tuh





hah! seb baik ko panjang....senang jek sambut balingan dari tomok ....





haa dpt poster ni laaa...elok dah mia n mija conteng2 ABC :013:hahaahahahah





huu...mase ni peluh kalo ditadah, dpt laa sebesen.....huhuhuhu






nampak lak air dragon fruit nie.....tgk ngan ais yg beketul2 tu....mmg kecur ar..... kat sini air 2 hengget tuh...selalu kat pasar malam singgit jek.....pandai tul dieorg ni amik kesempatan cuace panas2 nie jual sampai 2 hengget....





pekene gak aiskrim bagi dingin sikit tekak tu....dlm kul 5 lebih kami lik umah...sampai2 jek terus mandi....nak dekat sejam baru abis mandi.....adoi...tak tahan panas kat jom heboh tadi.....tobat aku nak gi lagi:014:....huhuhuhuhu
















29 celoteh sahabat

walaupun jom heboh tu sekangkang kera je dr umah kite lieya, najib takde maknanye nk layan aku pi sana.sesak n panas dia kata. last2 sabtu ahad terperuk je kat umah. kuar pun pi sarapan n pasar borong je la..huhu!

May 19, 2010 at 8:35 AM

mmg lieya,aku pun serik dah nk p jom heboh tu.ramai org&panas.cun la beg mia&mija.mesti 2 badek tu puas hati

May 19, 2010 at 8:48 AM

banyaknya beg pink ni... my daughter mesti suka...

Budak US Tak Tahu Maths??

May 19, 2010 at 8:51 AM

sonoknye la nengok gambo2 ni lieya..
yer la.. p nye idokk kan!.. huhu

same gak cam anis .. sangat suke ngan beg2 camtu.. kat umah tu baru ada 3.. sememnye pink.. kui kui kui..

ikutkan anis suke sangat ngan ben10 tp kotorg yg tak layan..hoho..

berlepuh ye mia & mija tu.. heheh.. tak pe.. leh cover ngan air & eskem tu..

May 19, 2010 at 9:22 AM

skrg mmg musim panas lieya, amboi kemain dua badek dpt beg yg dihajat..sukalah tu..
dah ada anak x kose nk p jom heboh, kalau mcm dekat ngan umah oklah kan..hehe

May 19, 2010 at 9:30 AM

Akak tak pernah pergi jom heboh .mesti bestkan dapat jumpa artis banyak. nampak cam tomoklah tu.

May 19, 2010 at 9:33 AM

Amboii..posing red carpet..kalah retiss lain nih..hehe..cun..cun!

Takpernah sampai Jom heboh mana2 pun kat mesia tu..

adoyai Tomok..awat la rambut hang lagu tuuu *fengsans*

May 19, 2010 at 9:47 AM

aku penah pegi jom heboh ni dua kali sekali kt s.alam sekali lg kt bkt. jalil...fuhh mmg x thn beb.. panas giler..meleleh segala air dr badan..kuakakaka.. so tobat xmo pegi lg dah (eh leh caya ker nih??) hehehe kebetulan plak.. aku pon blikan echa beg skolah hari sabtu tu.. mula2 dia nk yg beg roda hannah montana tu aku x bg.. aku suh dia amik beg dora yg backpack tu je.. x kuasa aku nk bli mahal2.. ntah yer jer nk pakai.. apa nk isi dlm tu.. skolah pon lmbt lg

May 19, 2010 at 9:50 AM

lieza penah pg sekali tu pun zaman nama dia sure heboh.. rasa zaman merempit dulu .. zaman anak dara he he.. tp itupun tobat nak pg dah psl panas giler, yg tak tehan berlanggar ngan org melekat peluh sesama.. he he he

May 19, 2010 at 10:22 AM

cantiknya beg anak2 dara tu yer lieya..princess gitu...nak pinjam boleh?:)

yelah tgk kat tv pun tau mmg panas jom heboh kat putraja tu...kat mana2 pun panas yelah buat kat tempat terbuka kan..xmeragam plak mia n mija yer kat tempat panas...gid girl..

May 19, 2010 at 10:41 AM

hehehe..aku pun dah tobat..x larat nak bjalan...dah la cuaca panas...

maryam pun r-quest bag sekolah yg bleh tarik2 ni...bak kata ko..aku pun melambat2kan...wakakakaka

May 19, 2010 at 11:14 AM

Cantiknya beg sekolah mia & mija tu....

ooo pi jom heboh ek...iza mula2 ingat nak gi gak jom heboh tu...tapi disebabkan haikal demam, kenalah cancel...:-)

May 19, 2010 at 11:15 AM

mak aihh...mahalnyer air tue...2hinggit?...pandai betul dioarang nie nak kaut untung kan....tp kan...gambar kak lieya yang tgh posing macam jalan kt carpet merah tue..memang vouge ok.....

May 19, 2010 at 11:57 AM

anak2 ko mmg penuh ngan sifat gegirl kan...kalau si batrice yg suruh pilih sendiri..sure dia gi amik gambar ben10 ker...upin ipin ker....transformer ker.....barbie princess nie....last choice bagi dia...tu pun lepas kena paksa ngan aku....kalau tak..jgn harap ler dia nak pandang ko....

tu ler salah satu sebab selain parking yang kemain susah berbatu2....hemlin malas kalau aku ajak redah Jom heboh....b4 tu kan kat johor....aku dah plan kengkonon nak pergi....sekali hemlin kata X PAYAH..meroyan aku ko...ha haha...

tengok arr..mia kemain basah lencun ngan peluh lagi...tp mmg panas pun kan...

May 19, 2010 at 12:23 PM

Woooo.. Tomokk...

Kalau saya pun mesti berebut2 gaks nak poster tomok tu.. hehehe

May 19, 2010 at 12:44 PM

hahahhah tngk mia mija berpeloh2 pong dh tau cane pnsnyer...hekhek....

May 19, 2010 at 1:22 PM

cantiknya beg diorg..kalau ada ank dara,syok nya...pink gitu..i likeeee...bestnya dpt jumpa tomok

May 19, 2010 at 2:11 PM

sama lah mcm umairah....barbie memang x tinggal!!!!!!!baru sekolah tadika kan....esok dah sekolah rendah nak design mcm mane plak.........ragam2 anak2!!!!hehehhee

May 19, 2010 at 2:21 PM

wah ur princesses dah buat pilihan princess gak for the begs...harus lah kan, gegirls...

i pun lum pernah jejak kaki ke jom heboh selama hidup i nie hehehehe...
i sendirik malas nak jejak aaa...
dgn cocer panas, dgn org ramai, dgn nak layan kerenah anak2..
oooooo tak sanggup....

May 19, 2010 at 2:39 PM

aku ni ha..x pernah sekali pun jejak ke jom heboh..aku malas nk bersesak2..

May 19, 2010 at 4:05 PM

lawonya beg tarik tu.. xpe ar dh skul, dh leh beli.. ni balqis n amalin sibuk nak.. padahal skul pon x lg.. huhu..

sedapnya tgk mija mkn eskerim tu.. slrrrpppp...

May 19, 2010 at 4:10 PM

wah bestt tu dapt beg....comellnyer kaler pink huhuhhu.... aku ni gayanya beli beg pink utk dirik sendirik lah hahahhah

dikk harus ko bg rahasia camne nak kuwus mcm kamu tu.. akak ko ni duk berlemak sana sini......

May 20, 2010 at 1:41 PM

aku tgk cam tak beso je sure heboh d putrajaya..
aku nak g skali je kat ktn..
itupun malam aku g..panas gak..huhuhu
p/s: suka lah bdk2 tu hajat dah tercapai..lepas ni hajat pe lak diorangnak yek...

May 20, 2010 at 3:13 PM

lieya.. kak t dh betulkan setting.. ari tu memandai2 adjust setting.. huhu.. meriahnya smbutan hari ibu lieya..suka kak t melihat gambar2 tu semua.. samalah ngan nur.. cari beg sekolah yg tarik tu . gmbr princess tu wajibla.. hehe.. tq tegur pasal x leh komen blog kak t tu dear.. tqvm..

take care ok?

May 20, 2010 at 4:01 PM

wahhhh...epi lah dua badik nih kan dpt beg baru..aiman pun nak gak beg tarik nih..tp skool ada beg sndnrik lak..tuh yg wat lambat je nak beli..
cam menarik gak makan kat tarbush tuh kan..sonok tgk anak2 lieya makan..mmg puas hati bwk..

May 20, 2010 at 4:15 PM

wahahahhahaha.. berjalan sakan hujung minggu.. siap shopping mopping lagi anak2 dara nihhh. Esok-esok dah beso senang la nko lieya ada geng shopping kui kui kui. Kitaorang pun tak sempat jejak sure heboh kali ni. Err.. kali terakhir pergi pun 2007 hu hu

May 21, 2010 at 12:01 AM

keh keh keh.. kellasss.. beg sekolah ada bling2. aku x pernah jumpa pun ko,sure cantik kan?

aku pun gerammmm je tgk brg2 princess... nk beli nk kasi kat sapa kan? diri sendiri? LOL..pricess la sgt...

time weekend tu memang hangat ko, aku yg dok dlm umah ni pun pasang aircond x rs apa...

May 23, 2010 at 9:32 AM

akak kalau gi jom heboh selalu kat stadium bkt jalil jek. tu pun berpeluh2 nak cari parking.. dengan panasnya, dengan budak2 nak berdukung la.. heheh kadang2 tobat rasanya..tp kadang2 tak insaf2 jugak. hehehehe

wah dah pandai nak pakai beg roda ek budak2 ni.. comel jer tengok dorang heret beg tu (entry lagi satu) hehehh

May 24, 2010 at 11:32 AM

cantik beg tarik 2 beradik tu...

rajin gak ko nyinggah jom heboh tu lieya...tang panas yg tk tahan tu kn...ngn ramai org lagik....

May 24, 2010 at 12:05 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy