Monday, June 21, 2010

•❤• our simple father's day celebration•❤•

mesti ramai yg update citer father's day arini kan....ye laaa..sambutannye semalamkan..... lieya & co. pun celebrate gak.... simple2 jek....papa hepi, mama hepi, budak2 pun hepi.....kami sambut di Ole-Ole Bali, Sunway Piramid.... kebetulan aku pun dah terase2 nak mkn sate lilit .... moh laa layan gambar....lets pics do the talking~~~~









budak yg kuat berjalan....ni dah bising2 nak ajak tdo hotel...ye la last dok hotel bulan 1 aritu mase pi sabah......huhuhu....


mija wif momma!!~~


asal nak naik kete mmg tak sah tak gadoh, mia & mija ar ...gadoh rebut nak dok ngan aku kat depan....



ramai gak ari tu kat ole2...byk tempat kene reserved...nak dok luar panas, so kami dok kat area bersila tu.....krem kaki dok bersila huhuhu





pecan butterscoth from SR .....special for papa!!


•❤• Shah Rahman•❤•

❀I'd just like to say, you're loved, you're appreciated & you're the BEST. I love you so much....hepi father's day abg! (from : ur wife)

❀hepi father's day papa!....thanks for being such a wonderful dad (from: mia & mija)


*nie laa status FB saya semalam*



muahhhxxxxx from mia & mija...




mia & mija tetap perasan itu adelah besdei kek mereka...huhuhu




sweet!!~~


peberet air....barley lime!~~



es campur yg enak bangat!~~




gediks!!~~



budak yg suke paw mamanyer!



makan time!!~~


adik aku a.k.a mak teh mia & mija yg suke manjekan budak2 ni dan sekaligus selalu dibuli ngan budak2 ni.....hehehehee



siyes anak beranak ni mkn ....




mija mkn byk!..



gedik ko mia!~~



mase ni dah abis mkn..... byk gak yg ditapau kerana tak abis heheheeh...mase order tamak!




nyaris2 aku nak gi main bendealah ni, tapi tgk ade budak telentang dlm tu, terus aku kensel....budak2 telentang comel lagi.....cube kalo aku yg telentang....malu ade....kene gelak pun ade heheheehehhe



beli barang sikit, pastu balik ar....



budak kekenyangan & kepenatan tetdo.....



tu jek laa citer father's day kami...simple but sweet!!...thanks papa for everything, you're the BEST!!~:girl09:~









30 celoteh sahabat

happy father's day.. hhhehe

syok nyer makan2..

ok la tu lieya.. biar simple janju puas hati.. lalala

June 21, 2010 at 8:55 AM

memang sweet sangat...janji semua org hepy itu dah mencukupi lieya..dpt bersama2 ngan family itu yg penting...xpernah makan kat situ....jom mia n mija dating ngan untie kat situ..he he he...

June 21, 2010 at 8:57 AM

besttt nyerr gi makan2 celebrate....
laki aku tnaya mama tak buat apap2 ke selebrate abah day.. aku kata kita seleberett dgn umar jerlah.. huhh

hishh aku mmg kepingin bangett nak gilah ke ole2 bali nie.... apa yg paling best mkn kat situ dik.. kasi rekemen sikit..

June 21, 2010 at 9:00 AM

nampak meriahh!!

makan pun best2..nyummm!!:D

June 21, 2010 at 9:17 AM

Happy father's day....beb bess gak ler tempat ni I tak pernah cuba....nak2 sate lilit tu cam bess ajer...ni mcm bumbu balikan...semua dan dok dgn mama...sbb mama glam hehehe

June 21, 2010 at 9:30 AM

laki aku ada tanyer gak..
takmo g celebrate ke hari bapa..
aku cakap..tunggu gaji lah..
tak sangka lah ada hari bapa..
ahaks..hahaha
budget lari..
anyway..sweet korang g celebrate kat ole2 tu..nice je...

to mia mija..ajak makpak ko tido hotel yang jauh2 skit yek..
takpun cameron highlands pun sodap..hehehe

June 21, 2010 at 9:35 AM

wow..bestnyer...happy fathers day buat papa mia mija

June 21, 2010 at 9:38 AM

Selamat kembali.dah lama tak update.happy father day buat suami lieya.semoga rumahtangga korang sentisa bahagia dan aman sentosa hingga kehujung nyawa.Aminnnn

June 21, 2010 at 9:44 AM

bestnyer leh smbt2...nie mam die ke mia&mija yg smbt kan ari bapa nih??? hikhik

June 21, 2010 at 9:53 AM

lorr mengapa kita tak berjumpa kan. padahal dah dekat jer kat sunway tu.. tak dak rezeki

wah sedapnyer sate lilit.. rasanya masih terasa2 kat tekak, memang sedap la.. mia dan mija pun nampak beselera betul la... happy jer budak kembar dua orang ni. hehehe

Happy Father's day to Shah..

June 21, 2010 at 9:58 AM

ur darling doters nampak sungguh hepi dpt gi celebrate...

food kat situ pun nampak yummylicious....

i pun ada keinginan nak skate...tapi tu laaa takut gedebuk jatuh, habis gegar satu sunway tu kang hehehehe

June 21, 2010 at 10:48 AM

wah....even simple2 pun janji celebrate ngan orang tersayang...sure SHAH ingat sampai ke akhir hayat..nak2 dgn wife dan anak2 terchenta kan...

wei...jatuh chenta aku ngan ko nyer cardigan tu wei....sweet jer....

June 21, 2010 at 10:58 AM

meriah sambutan father day .mesti mia & mija happy tuh ..

June 21, 2010 at 11:10 AM

tak simple la kak...fathers day atie lagiiiiii simple....kalau akak baca sure gelak nyer...hahahha....gambar mija posing makan satay tue...atie suka sangat...macam model cilik jer...

June 21, 2010 at 11:11 AM

ole-ole bali ni ramai yg da pekena..mmg siriyes sedap nih...nak kena try la skali...

June 21, 2010 at 11:21 AM

Salam Lieya...
dah balik kursus erk, alhamdulillah
Happy fathers day buat PAPA miaMija
seronok dapat celebrate makanmakan kat tempat yang best ghitew
membuatkan kak dilla rasa nak pi jugak satu ari nanti, macam best jek lieya.....

June 21, 2010 at 11:43 AM

happy father'day...

June 21, 2010 at 12:41 PM

baru nk tya kt mana..dh nmpk budak main ice skating tu..confirm sunway lagoon kan lieya..

happy father's day to ur hubby too lieya..hehehe..

June 21, 2010 at 12:49 PM

Hepi father's day shah.

ha e la, ko pun kat pyramid rupanya semlm. aku lepas habis movie, pi SR tapau carrot cake gak.

celebrate father's day kat umah dgn sedara mara shahnun.

sedapnya nasi campur ole2 bali ko.
memang kompem la x habis. korang semua perut kecik... cuba soh aku & shahnun mkn.. kejap je licin..

keh keh keh

June 21, 2010 at 1:11 PM

wahhhh bestnyer celeb..makanan pun nampak best je..semua picca menariks...

June 21, 2010 at 2:13 PM

hepi fathers day

dapnyer mkn kt ole2 bali.. awat la aku terpikir nk mkn kt situ.. dapnyer.. tingat kt sate ngan cumi2 dia yg sedap itu

June 21, 2010 at 2:38 PM

hu hu sedapnye makan... lieza takde celebrate apepun... just wish pd abah lieza.. pastu doa yg terbaik buat abah & hb yg dah jadi bapa pada hero kecik ku itu...

June 21, 2010 at 3:08 PM

mak aih. terliur aku nengok air barley lime tu. fuh!

tak penah lg mkn kat situ. nengok gmbr2 ko ni, buat aku sekali lg terliurrrrr! hahahaha

June 21, 2010 at 3:30 PM

wah bestnya celebrate fathers day...slimnya ko dik..jeles akak...

June 21, 2010 at 6:41 PM

Tq sume yg wish..happy father's day utk hubby masing ye. To my syg, thanx a lot for the celebration. Len kali belanja kat tempat lagi best, kat bali ke....hhaahahaa

June 21, 2010 at 9:50 PM

aku xmo romen entry ko yg nie..wat aku jeles!!!!!!hahahahah

weh siyes ko sama rabun ngan aku tahap kronik...aku nya power lagi kuat kot???kiri 500 kanan 450 kot??mmg aku nyer wish list nak wat opereate laser tu 1 hari nnti...tpi x tau ble wakakaka...wahhhhh dah tko spek baru yo..aku nak tko pas pantang x tuko2 sbb aku rase aku dah byk membazir kat anak aku huhuhuhuhu...

weh sedapnya cookies korang anak banak buat tu...lain kali letak resepi k..(ceh!!!ayat cam aku nak buat???bila???poooorahhh) nak masak pon bercinta!!!wallla...

ok jela tu je aku nak romen blog ko nih...

June 22, 2010 at 8:14 AM

happy father day...bestnya celebrate kt ole ole bali

June 22, 2010 at 12:24 PM

salam ziarah...nk tggl komen kat shoutbox takde pulak... :)

June 22, 2010 at 2:34 PM

terlambat la aku nk komen..huhu.bz bangat
apa2 pun mmg sweet la lieya..suke tgk korang anak banak

June 23, 2010 at 2:27 PM
kak zue

alahai hepy family & sweet sungguh.......sronok tengok lieya menselebretkn mr. shah......

June 24, 2010 at 8:14 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy