Friday, December 10, 2010

Game Boy tuk Mia!~

korang cube tgk pic kat bawah nie.......kesihan tak......

☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
☼_☼
 V
              

sian kan.....walaupun sebenarnye lawak hahahaahah.....aku selalu panggil mia "mia donald duck" kalo time die tgh cebeng camni......ni kes nangis sebab berebut psp ngan si mija......penin  aku.....berebut tu biase laaa...sure ade gaduh2 berlawan2 punye...ni nanges mase kat kedai mamak tgh bekpes...haru aku tau!




abis2 papa pujuk bagi main henset sebab rimas tgk dieorg rebut2.....tapi tu laaa....kejap2 ade jek die tercall orglah, terpos status kat fb papanye lah.....henset aku mmg aku tak bagi laa sgt sebab die penah terbukak internet aku.....melambung bil celcom aku.....




last2, kami bawak die pi puchong...ade satu kedai game yg selalu kami pergi tuk tambah game dlm psp...so belikan die game boy....die pilih sendiri ni...op kos laa pink jadik pilihan.....okey laa kan...kalo nak belikan psp lagi sebijik, bengkok aku!! so ni kire adiah besdei lah .....mija punye adiah besdei plak psp papanye tu hahaahahaha.....jimat aku!! cume kami pi upgrade software psp tuh n tambah memory card yg 16gb, bleh masuk 35game....





haaaa senang ati aku....takde dah gadoh2 rebut2 .....tapi tu laaa time cuti jek leh main...time sekolah2 mmg aku sorokkan.....homework n latih tubi math tetap kene buat.....tak leh bagi leka sgt kang kemane belajarnye....game boy tu plak ade 1001 game dlm nye....bile psp dah byk game n game boy pun dah ade yg rajin main budak2 ni ngan papanye laa...aku?...tak kuase n tak minat lah game2 nieh! sedangkan game farmville kat fb pun aku hangat2 taik ayam jek main......hihihihi






dapat2 jek game boy ni kemain puji aku melangit....tak abis2 ckp aku cantek....ha ha ha



papa dieorg dah tetapkan sehari berape jam jek leh ngadap minatang nie.....takut lupe diri plak kang 
he he he




sebenarnye yg paling hepi aku gak laaa...takde sape nak kaco aku guna laptop lagi dah ha ha ha







**tahniah wat kawan2 yg membuyong same.....betul2 berjangkit...lepas sorang...sorang..baik kawan opis, kawan blog atau pun geng2 lame kat fotopages dulu....tahniah yeak.....


















36 celoteh sahabat

salam kenal.. :)

tgk gambar anak2 lieya kat cni t'ingat kat anak2 sya juga...nama pun mya,selalu pakai baju sedondon dgn adik....& kebetulan nama sya pun 'lieya' ^___^

December 10, 2010 at 9:20 AM

Ya Allah, itulah yang akak alami.Tapi masaalahnya ko lagi serius sebab 2 org budak kecik.Budak-budak sekarang ni, advance, kalau laptop, dia je nak pakai.Sampai terpaksa tipu tak de line.pening akak dibuatnya.

December 10, 2010 at 9:26 AM

aku paham perasaan ko kalo anak2 gaduh nk menda yg ada 1 jek..kan anak kita lebih kurang je bayanya kan..apa2 kena ada 2.tp kalo menda tu mahal gila..bengkok la nk beli 2..hahahaha.kena cari option lain

December 10, 2010 at 9:27 AM

akak pun dah faham perasaan ko lieya.. walaupun uzrei dan uzair jaraknya jauh.. tapi hari2 ada je benda nak gaduh.. si adik lagi kuat membuli abgnya

December 10, 2010 at 9:45 AM

expert betul si mia game2 nie yer....cepat betul dia blajar....lepas nie dia tak kacau lah laptop akak tue....

December 10, 2010 at 9:56 AM

bestnya dpt game boy yer...untie suka pink tu...lepas ni xdelah berebut2 ngan mija yer...nasiblah darissa tu tecik lagi kalu x sure berebut mcm ni jgk...he he he..comel ok dua beradik tu...

December 10, 2010 at 10:05 AM

hurm....bebudak sekarang kan lieya
tak mcm kita dulu2.....takde nyer kenal benda2 nie sumer...

takpe..yg penting di pantau...
batrice kat rumah tu pun sibuk nak ps3....papa dia dok berjanji..tp ingat murah ker....kalau aku ler..takde ler......he he he...kedekut ok...hik hik hik...
tu janji papa dia dgn dia...aku tak terlibat secara langsung atau langsung....ha ha ha ha

tu baru 2 org lieya..nanti keluar sorang lagi........wah!....mau kena cari lagi utk adik dia plak nanti..

wah..sapa lagi yg ngandung babe? bestnyer...

December 10, 2010 at 10:06 AM

aku nie kan tiiiinnnngggiiiinnnn nak blikan si aqil tu psp....lahai..tpi budak tu bkn tau main pun...tpi aqil nie jenis x paham bahse...kang benda tu je dia ngadap!!!pastu dah sah2 le ayahnya yg main....hehehehe

pandai ko bg umpan kat uda2k nie yea...so skg syurga la hidupko kan si mia n mija x mengaco

December 10, 2010 at 10:07 AM

aku pun pernah kena kejap jer prepaid aku abih..amjah surfing internet wakakaka..aku la yg kena marah!

Seronok diorg dapat gadget..memang betul, yg sennag kita takde nak berebut lappy hahaha

December 10, 2010 at 10:20 AM

wah seronok la mia...tindakan lieya dan suami tetapkan masa utk main benda alah tu memang arr kak lynn setuju sangat...

December 10, 2010 at 10:30 AM

alah2 sedihnyer aku tgk muke gambreng mia hehehe... sian dia kene ngalah ek kt mija. bile dh dpt game boy senyap je dia ek

tp game boy pun ok gk kan.. aku ada gk aritu beli kt adik bongsu aku tp aku suh akak2nyer simpan bg time cuti je, kalu tak.... tak ingat bt keje umah dia

December 10, 2010 at 10:31 AM

dorang ni mcm kembar kan. cumelll.. hehehe

December 10, 2010 at 10:36 AM

bagus u sis...walopun bagi main tapi pantau, syabas. karang leka sangat main, lain tak buat kan...plus ajar disiplin gak tu...

i pun tak suka main game2 nie sis, psp, game boy, farmville semua bo layan...bukan sebab apa, takut ketagih so better tak yah start hehehehehe..

December 10, 2010 at 11:02 AM

budak2 skrg mmg advance, kalau kita zaman dolu2...bagus juga lieya pantau pantau beberapa jam sehari je main..

tang cebik tu, mahal...hehe

December 10, 2010 at 11:09 AM

HAHAHAHA..nasib baik mama dan papanya murah hati nak beli lagi 1 hehehehe...

December 10, 2010 at 11:39 AM

ambOi bukAN men ceBek dier.... hehhehe

sHa punye PSP ngan PS3 wat maSa nih sElamAT laGik... aKan dTg imAd lak berebUt ngan PapA diER wakakaka

yANg Penting seKaRanG aKaK punya lappY tiaDa ganggUan...

December 10, 2010 at 12:11 PM
Anonymous

budak2 kalau mengadap game/laptop memang lupa dunia..kdg2, dgn uminye pun dorang leh lupa..huhu!

December 10, 2010 at 12:18 PM

Alaa ciannya mia..yerkk..comei dia nanges..hehehe..

Budak2 biasa laa mesti kalau dua2 sama besar jek mesti benda pun nak kena ada dua kan.. nasib baik dia nak game boy aje.. Orite gak tuh dia tak pilih psp kan..

Seronok yer..dah takde org kaco lappy ekk..

December 10, 2010 at 12:23 PM

best nyer dpt game boy tu,anak aku plak , dah hari2 duk menyanyi soh beli play station sampai naik bingit aku dengar...budak2 kalo dpt bende ni mmng leka,trmasuk mak ngn pak budak skali..huhuhu

December 10, 2010 at 12:44 PM

wahh pink!! aku x pernah jumpa yg kaler pink ni lagi.

oklah tu kan ko, senang now, ko pun derang x kacau dah.

mia, nanti jumpa ady chah bwk game ek? leh boria dgn hardy. :)

December 10, 2010 at 1:31 PM
Anonymous

Bagus,lepas ni takde rebut2 lagi kan..akak pun sama lieya Ez kalau main PSP sure berebut dengan Erfan yang part paling tak tahan tu siap melalak bagai..hari tu akak dah usha kat kedai game ada 1 game bentuk ala2 PSP harga pun murah la dalam RM300 lebih ingat nanti nak rembat 1 utk Erfan..hihi

December 10, 2010 at 1:44 PM

hehe..

rajin lieya melayan kan!.. kalo ena kompem jgn kata psp.. game2 bias pun ena tak pernah beli.. ko main je la apa yg hado.. hahhaha.. bukan kedekut ke apa malas nak melayan sangat permintaan mcm tu.. huhu teruk kan!..

December 10, 2010 at 2:24 PM

Errrkk..
Masa Mia tgh nangis kat kedai mamak tu.. ramai tak yg tgk dia.. ehehe.. biasa laa tu. Tapi paling best, at last dpt juga 1 PSP kat dia.. so tak sia2 dia nangis.. hehe...

December 10, 2010 at 3:14 PM

ahhahaah hermmm kesiannnn mia ..
ermm mama dan papa dah upgrade kan yg baru dahh .. haaa jgn gaduh2 tau ..
ehhehe mcm2 hal kan budak2 nie .. sib baik anak2 akak x pandai main game2 nie .. kalau idokkk harus mcm mia dan mija .. berebut jer hehehhe

December 10, 2010 at 4:39 PM

hahaha wpon kesian aku ttp nk gelak gak tgk muka mia sedih pilu x dpt main game tu. tp brjaya gak dia wat muka sedih tu terus dpt game boy baru eh. kaler pink lg. si mija x dengki ke? hehe

December 10, 2010 at 5:14 PM

Salam perkenalan..
Gamers junior..

December 11, 2010 at 6:12 AM

hehehe....bdk2 ni mmg...yg satu nk rebut,banyak tgk pon tamau. wpun hilmi & dzulqarnai jarak jauh2,apa yg beli kt hilmi,mesti kna beli kat dzulqarnain. klu x,pecah rumah.heheheeee

December 11, 2010 at 7:41 AM

hahahah..
sgt sedey tgk gambo tu..
tu r lieya, kdg² tensi gak kan, sekejap je aman, pastu melalak lak.. berebut game. sy lain, alya ni suke sgt berlakon.. itulah, inilah.. masakla.. kdg2 bosan nk lyn kalo time wat kije.. la ni abah die cuti, pelagi.. gurau sokmo. mcm nk pecah umah rase. asal bdk tu diam aje, bapak die ngusik, nk tinggal pi kije la.. itu la, nangis la bdk tu.. aduss, tensi seh.. :P

December 11, 2010 at 6:45 PM

k.azue yg sorg kecik..sorg besor nie..pun ader masalah mcm nie...tensenn jerkk...mana x nya...kakak x nak mengalah langsung...sanggup dier tengok si adik dier meraung2...sudahnya...biler mama nyer masuk enterprame skali senyap terus diorg...hahahhaha

December 11, 2010 at 8:15 PM

sabar jer kan..budak2 mmg cenggitu..tp kalau wt hal kt luar mmg haru-biru psl owg asyik memandang jer..huhu

December 12, 2010 at 12:41 PM

Salam Lieya,

alahai sedih betul tu..sungguh2 nangis ni...hihi...pandai lieya bila dah dpt game boy puji lieya cantik...kembang mekar lah lieya ngan pujian tu...hehehe..namanya budak2 kan lieya, tak gaduh tak berebut tak budak namanya.

Kalau knur kan suker main game..kalau dah main ngotot kata org jawo...hehe..

December 12, 2010 at 5:53 PM

suka lahko yek
leh berblogging tanpa gangguan..
wei..ko x jangkit kan kat aku pun???
huhuhu...

December 12, 2010 at 9:31 PM

suka lahko yek
leh berblogging tanpa gangguan..
wei..ko x jangkit kan kat aku pun???
huhuhu...

December 12, 2010 at 9:31 PM

musim mengawan nih.. ihiks

December 12, 2010 at 9:43 PM

wah.... seronok la leya kan??? tak ada sapa2 ganggu lagi kan???

December 13, 2010 at 10:45 AM

hahaah ko sebijik cam akak lieya. ajak ni tak amik port langsung pasal psp ke, gameboy ke, farm ville ke. heheheh sebab tak minatkan..

farhan pun ada gak ngendeng2 nak game boy.. tp akak tak layan.. sebab dia ada psp dan emily pun tak heran/tak berebut, so ko main la sorang2 farhan sampai jahanam. hehehhe


berapa harga gameboy tu lieya.. cantik betul kaler pink

December 13, 2010 at 8:55 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy