Thursday, December 2, 2010

mr rabby

dah lame terperap pic ni kat draf sebenarnye.....pic mase lik melaka ....umah nenek melaka skrang ade arnab.....suke ar budak2 ni layan....tapi aku tak kasi main lame2 sgt.....mija tu dah le senang kene batuk....takut lak melarat nanti......moh layan gambor!~


 
     

mule2 takut......dok tgk dari luar n dari jauh jek.....




jenuh pakse masuk....tak mo!! mia kate "mia taknak laa masuk, takut nanti die gigit tgn mia  nanti" he he he






nak juga papa touch dulu, tgk okey jek, baru die berani nak touch.....tu pun cam nak pegang kuali panas.....tangan lum sampai kat rabbit die dah jerit2 over ha ha ha






korang berani mkn arnab?...aku kalo tak tau bende tu arnab, mkn la koott...tapi kalo tau mesti rase cam kesian jek nak mkn...ye laaa arnab ni kan comey....



eh, tapi aku penah mkn satey arnab tau....mmg sedap ha ha ha....



arnab pun dok jauh2 dari dieorg nie....sebab masyam tak mandi pagi lagi kikikiki....


sebenarnye arnab ni bukan laa mak mertua lieya saje2 bela.....sebenarnye ni arnab abg kpd hubby lieya yg dok banting tuh, disebabkan bibik die dah takde n arnab2 ni ala2 terbiar tu yg bawak lik kg tu...dok kg kan senang, daun2 sepah2 jek tepi jalan leh bagi die mkn he he he...cucu2 yg balik kg pun leh tumpang2 main sekali......





**selasa depan cuti awal muharam.....korang cuti ke senin tuh......aku lum tau lagi...tapi rase2 mcm tak kot....tapi weekend tuh balik melaka, tgk laa kalo rase2 nak sambung cuti.....bos i pun tadak pi ostolia minggu depan...











30 celoteh sahabat

alahai, comelnya arnab. aku pun sama lieya, kalau tau arnab maybe x mkn..hehe

owh yaker selasa depan cuti. yehaa, esok blk kg boleh suh hubby sambung smpai selasa

December 2, 2010 at 9:06 AM

suka rnab sbb dia comel...sy pun sama kalu xtau tu arnab , bolehlah mkn kalu tau xsmpai ati nk mkn...

sy isnin xcuti lieya..keje kot...

December 2, 2010 at 9:36 AM

ambik la cuti kak...boleh rehat2 kt umah....atie ambik cuti...sbb ader plan baikk punyerrr....nnti atie citer...heheheh

December 2, 2010 at 9:38 AM

ingat lagu dulu arwah atuk aku ada bela arnab wei.....sekandang..comel2....
ada sekali tu, time balik raya.....kemain sedap aku makan "ayam" goreng....sekali dah habis makan...atuk aku ckp tu daging arnab yg dia bela....yg kaler coklat2..huwaaaa.....cam nak termuntah aku...tp mmg sedap pun..coz' dia mcm manis2 sikit...

kalau aku tahu, sumpah aku tak makan.....coz' arnab yg kena sembelih tu aku dok selalu main2 ngan dia...tak sanggup wei...lain ler arnab yg aku tak kenal...

December 2, 2010 at 9:45 AM

tomeynyer kelinci = rabbit!!
asben pernah adiahkn saya sepsg rabbit yg cumey sgt!!!
lama gak duk bela, tp kuat mkn btol binatang tu!!
dh la kuat 'banak'!!pernah skali, sy banak ke alya, die pn banak gak, ai tak abes pantang lg 44 hari,.. aiikk, die banak lg lah..
giler rajin!!!! hahahahah..
tgu la hang nnti!!!cakatla bela cucu nnti.. :P

December 2, 2010 at 10:22 AM

saya pun x berani nk pegang arnab.geli la rasa cmna ntah..suka tgk arnab mkn aja la...

December 2, 2010 at 10:22 AM

aku pun penah mkn daging arnab..shedappppp hahaha

aku cuti senin ni...nak rehat..cuti tahunan ada lg baki 4 hari..ngeh ngeh...

December 2, 2010 at 11:11 AM

kty dulu masa arwah abah keje mardi
selalu bawak daging arnab

kty penah terai sekali je..

kty dok pk gak nak cuti ke idak.tp rasanya tak kot.

December 2, 2010 at 11:23 AM

kalo sapphire ada situ...
rasanya mau si arnab tu lari bertempiaran...
dia suka sis...

i pun tak makan arnab, rasa kesian..
tapi kalo hidang senyap2 ntah2 makan gak laaa :)

December 2, 2010 at 11:24 AM

arnab comell..tapi kalau nak bela nak letak mana..pas tu sapa la yang rajin nak jaga..lisa pernah makan rendang arnab..lagi sedap daging dia dari ayam..

December 2, 2010 at 11:42 AM

hehehehe...memang x sampai hati kan nak makan arnab...tp kalau kita tak tahu dah tentu la bedal jer...

December 2, 2010 at 11:58 AM

angah kan lieya kalau bab rabbit lagi2 kalau masak rendang sedapppppp hehehehe

December 2, 2010 at 1:20 PM

comelnya arnab2 tu...
betul ler lieya.. sebabkan arnab tu comey gitu yg jd tak sampai hati nak mkn kan? tp akak pun sama mcm lieya gak.. penah gak try mkn sate arnab.. mmg sedap.. hehehe...

December 2, 2010 at 1:22 PM

Suka laa yer..mia dan mija dpt main2 ngan rabbit tuh.. Cute kan.. tapi kena jaga betul2 laa..kan.. :)

December 2, 2010 at 1:28 PM

alo alo cemelnya.akak punya rabbit 2 ekor dah mati, simontel kerjakan.senang nak bagi makan ni lieya, kangkung pun dia makan, banyak tahilah, kena rajin buang.

December 2, 2010 at 1:44 PM

amboi2... suke je ngadap si rabbit tu ek... dh la sume putih2 geram je...
kalu dpt tu picit je heheheh

December 2, 2010 at 1:54 PM

wah! ada rabbit...sonok la mia mija kalo blk kg kan sbb leh main2 dgn rabbit. banyak lak tu rabbit yg dibela....suka kan time bagi rabit makan kangkung...siap ada bunyi tu...krup..krap...2x hehehe

December 2, 2010 at 1:55 PM

alahaiii.. comey.. raye taun depan boleh makan sate arnab..

December 2, 2010 at 4:34 PM

alor2 cumei jer rabbit tuuu
mia dan mija bukan takut tuu tapi mula2 geli .. ehheh lama nanti ok lah .. sure nak bawak balik umah kannn :))

cti jer dikk .. akak x ingat selasa awal muharammm ... nak MC lahh kihx3

December 2, 2010 at 9:36 PM

suka ngan arnab...sangat comel..

December 3, 2010 at 7:53 AM

lieya dtg cari n3 baruuuu yuhuuuuuuu

December 3, 2010 at 9:14 AM

comel betul hehehe..dekat rumah mak mertua nurul adalah bela seekor kucing..nampak je dia datang ke nurul awal-awal dah halau suruh ke lain hahaha..lainlah kalau kucing tu warna pink ok jugaklah hahahaha

December 3, 2010 at 9:26 AM
Anonymous

alahai cutenya la rabbit tu..tapi akak ni benda2 yang fluffy & berbulu ni geli la huhuhu

December 3, 2010 at 1:08 PM

best ler duk rumah kampung or rumah 1st floor , bleh pelihara pets cam gini.

December 3, 2010 at 5:10 PM

rabbit mmg comel kan. aku suka tgk, tp sama cam mia..takut nk pegang. geli sbnarnya. aku mmg geli ngan menatang bulu2 nih. hahaha

eh aku pon x sggup nk mkn daging arnab. tp kalo x tau bnda tu arnab konpem la mak telan je.

December 3, 2010 at 5:22 PM

memg comei..

ena mcm lieya gak kot.. kalo tak tahu tu daging arnab dan masa makan tu mcm rasa makan daging ayam jek.. mesti ena makan.. tapi kalo tahu.. sure tak makan sbb kesian.. huhu..

banyak jugak ek arnab tu.. kAlo ofan tgk ni sure dier kata meow.. muahahha

December 3, 2010 at 10:32 PM

salam lieya...

ap khbr? tengok perut u tu kecik je.. maintain slim je lieya ni tau!! hehe.. apa2 pun, asal lieya dan baby sihat ye?

tq terus baca blog kak t.. terima invitation kak t .. ngade je kak t nk private blog bagaikan? hehe..

take care lieya.. kiss for mia mija

December 4, 2010 at 2:45 AM

Banyaknyerr arnab.. ade baper ekor semuanyee? comel sumernyaa :)

December 4, 2010 at 11:05 PM

wah best nyer ada arnab... ni kalu dpt kat anak2 aku kompom pening arnab2 tu.....

aku pun pernah gak mcm zana... huwaaa aku siap nangis2 wooo geli babas bila tau aku mkn arnab... huhuhuh

amik coti lah dik.. leh rehat2... golek2..... hihihihi

December 6, 2010 at 12:44 AM

dulu mil dee pun bela arnab..tp dah habis buat gulai arnab..hahaha..serius lieya..yg dorang ni balun je makan..x tau..bila tau barulah masing2 tekak kembang..kehkehkeh..

December 6, 2010 at 10:36 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy