Friday, February 18, 2011

adiah anibesari....

 setelah hangin dengan enset aku si cik nokia ekspress music 5800 yg asek2 laa jem...asek2 laa hang.....sampai tahap aku ketuk2 baling2 dah ....sebab time2 nak call org leh plak die jem....mau tak naik darah panglima aku.....hahahahaah.....last2 dpt gak pengganti......cik abe bagi......jeng jeng jeng....





 so selamat tgl laa nokia aku tuh...welcome my xperia x8.....hihihihi...kali ni nak pakai sony ericson plak....asik2 nokia jek aku gune.......
ingatkan en laki nak bagi blackberry torch red tu ke hahahaahah...tapi tak serik2 gak aku, nak gak touchscreen....kang pastu hang lagi...takpe hang lagi, beli lagi yg baru hahaahaha tapi bukan aku yg beli laa...pau jek laki hihihihi.....





yg kepoh si mia laa, sebok jek nak henset lama aku tu......uih! masuk darjah satu baru aku bermurah hati nak bagi henset, senang nanti kalo ade ape2 kan.....



idaman ati nak iphone...bile laa celcom nak buat pakej iphone cam maxis ngan digi tu kan.....kalo pakai ngan line celcom kang tak support plak....hajat di hati nak tukar line ....erm ..en hubby leh tak tolong tukarkan nombor...nombor same tapi line jek line 'tut'....u kan domain i....i takleh nak tukar line kalo bukan domain yg buat....huhuhuhu...eh?!!~







catatan preggy : lepas sorang..sorang dah bersalin kat opis aku ni...dup dap dup dap dibuatnye......yg bersalin ramai, yg baru lekat pun ramai gak.......













42 celoteh sahabat

bestnye dapat adiah anibesari.. henset lagi..

February 18, 2011 at 9:21 AM

walaweiiii bestnya dapat hp hehehe..turn nurul nanti nak mintak hadiah apa ye?? hahahaha

February 18, 2011 at 9:25 AM

Hepi aniverseri Lieya, wah bestnya makyong dpt hadiah dari Mr hubby...moga berbahgia lieya sekeluarga ya...peluk cium buat mia & mija...

February 18, 2011 at 9:32 AM

suka hati le lieya kan.. dapat henset baru.. aniversary akak bulan 8 lmbt lagi..huhu..

February 18, 2011 at 9:32 AM

syok la lieya...dapat hp baru...best2...

February 18, 2011 at 9:38 AM

bestnya hp baru....canggih ooo hp tu...hepy 4 u lieya....

February 18, 2011 at 9:39 AM

wow...putih u...i loikeee...heheh

February 18, 2011 at 9:41 AM

best tue hadiah anniversary...

February 18, 2011 at 9:41 AM

besnyer hadiah anniversary ituuu. amacam guna hp baru?? bes x?? mana syok guna? nokia ke sony?

wahhhh bnyknyer soklan aku..hehe

February 18, 2011 at 10:02 AM

wahhh tahniah lieya dapat phone baru tue angah guna phone nie pun dah 2 tahun gak... nak masuk 3thn dah...
hehehe menanti ngan kesabaran bila due lieya ye???

February 18, 2011 at 10:05 AM

Fuiyooo seronoknyaa dapat hadiah anibeseri dari encek hubby yer.. Pas nie jgn hangin2 lagik ek..

Happy anibeseri yer.. Lieya & Hubby..moga kekal bahagia hingga akhir hayat.. amin

February 18, 2011 at 10:24 AM

akak tak mampu kai nset cam gini...skang pakai norkiah 3310 jek...sob sob...

February 18, 2011 at 10:34 AM

ohhh..memang seram pikir n tgk or yg da nk bersalin..huhuhu..takpe, doa byk2 supaya dipermudahkan mase bersalin nnti..

beznye dpt henpon baru...hepinye rase cam nk loncat2..lagi bile dapat benda free kan?hihihi

February 18, 2011 at 10:47 AM

Bestlah , lepas ni lieya bolehlah berjimba-jimba ngan handset baru.akak tak puas hati ni gambar hp tu tak nampak kat ofis ni, kalau kat rumah baru nampak.komputer sengal.

February 18, 2011 at 10:51 AM

bestnya......nk jugak!!!

February 18, 2011 at 10:55 AM

salam lieya,
lama aku tak menepek kat blog ko nehh..banyak tertinggal, kang aku qada' baca hehe..
bestnyer kooo...memang pun skang ni nokia dah jatuh sket..elok la tukar ke lain:)

February 18, 2011 at 11:15 AM

wahhhhh...bestnya! rezeki tu ;)
aku ni ntah bila la nk merasa. sob sob sob..

February 18, 2011 at 11:24 AM

hepi anibesari..

henfon mmg keperluan skrg ni.. susah bila xde..

February 18, 2011 at 11:33 AM

salam...
bestnyer dapat adiah anibesari.. maka berseri2ler gak rasanya smbtn tahunni...
akak lak teruja sebab dapat hadiah cam gitu.. payah akak nak ngepau laki akak...

February 18, 2011 at 11:34 AM

Tahniah Lieya..Hepi anniversary yer..

b4 nie guna express music 5800 tue gak..asyik2 hang..ilang jer screen dier tue! geram psl suka jatuh..at last hb tukar yg br..hihihi..:)

February 18, 2011 at 11:34 AM

hepi aniverseri sis...
syioknya dpt hp baru....
best best...i loike..

February 18, 2011 at 11:52 AM

Happy anniversarry beb...bessnyer hadiah

February 18, 2011 at 11:52 AM

yeeehaaaa
sudah tukar ke SE plak yerk..
takpe lieya SE lagi tahan lasak dari si nokia tu...ha ha ha...so, kena sabar lebih skit nanti kalau nak tukar...keh keh keh kehe..

aku mmg dah lama setia ngan SE ko....

amboi2..mia...
ko pun dah berangan2 nak pakai h/phone yerk...
belajar betul2 dulu

February 18, 2011 at 12:14 PM

wah..kejap je rasa..ko dah dpt hadiah anniversary...
aku ntah dpt ke tak tahun ni...
huhuh

February 18, 2011 at 12:22 PM

tahniah lieya
penggarangnjantung dikala sunyi
mesti munyik lagi merdu...sony merdu apa taw. kak dod pnah bersama sony suatu ketika dulu. sampai lar ni manamana x leh nak beat sound sony ni.......

February 18, 2011 at 12:34 PM

syoknyer dpt hadiah hp.. jeles mak..
ngeeeeeeeeeeeee

February 18, 2011 at 1:05 PM

Happy Anniversary!!!

...BTW...budak darjah 1 tak dibenarkan bawak handset....anak I pun tak dpt bwk..apa2 kena tanya cikgu...no hp cikgu pun tak der dlm website skolah...abih canner...

Eh melalut pulak i ni...heheh

Salam kenal

February 18, 2011 at 1:08 PM

wah syok!!! dpt gak tepon baru kan.besh2

aritu aku teman cik abe upgrade bb dia..tokey kedai tu ckp "u pun tukar la pakai bb.kalo kt negara2 maju diorang xpakai tau se,nokia ni..cikai la"

hantu betol!!!! nk kutuk nokia aku la tuh..kah3

February 18, 2011 at 1:49 PM

so, sila bg review. ok x xperia ni?

February 18, 2011 at 2:06 PM

wahhh rindunyer aku kt ko...ko dh nk bslin eh...heeee enset nokia ko tu sme cam akunyeer...mgm heng2 je ek...huuu...hepi anniberseri nokkk...smoga korang kekal bahagia ke akhir hayat...amin...

psst kt opis aku pong rmai yg ngah tnggu ari n br lekat...musim ke ek...kui3

February 18, 2011 at 2:13 PM

wee!!~~ dapat enpon adiah nebeseri.yeyeye!!!~~

February 18, 2011 at 3:42 PM

canggih hadiah anniversary...tahniah lieya

February 18, 2011 at 4:39 PM
Anonymous

wa..handset baru..best..best

February 18, 2011 at 5:40 PM

mija ngan mia sorang satu dapat Ipad la baru best.

February 18, 2011 at 8:29 PM

hehe..hp yang di beri oleh orang yang tersayang pastinya lebih bermakna kan dari yang kita beli sendiri?

February 18, 2011 at 9:22 PM

compem tidur sambil sengeh sampai ke pagi nihhh he he.

Happy anniversarryyy!! moga bertambah bahagia dgn putera baru ni!

February 18, 2011 at 11:10 PM

pujuk la encik usben tiap hari tuk tuka g iphone...leh blog kat mana2 je kita suka...

February 19, 2011 at 11:23 AM

best nye dpt henpone...hnpone aku ni pun dah patut campak kt laut..tgu laki aku bg hadiah,casing hpne pun lum nampak byg lg..huhuhu

February 19, 2011 at 6:10 PM

psst...nieda dh review ttg unifi

February 19, 2011 at 8:46 PM

pergh, xperia tu.. shanggih, shanggih!!!.. =). untung la dpt ganti lebih shanggih! yg lama kasi si Mia aje la.. tp si Mija plak??? ekekek.. :P
haah, kalo tak silap, baru agi enpon nokia tu kan..?

February 20, 2011 at 3:06 PM

wah dpt hadiah anibesari,
tahniah....

iphone mmg best kak:)

February 21, 2011 at 8:17 AM
Anonymous

MDT masih setia dgn SE cabuk tu.. :)
pun nak tggu cik abe belikan iphone..tu pun kalau dpt..

February 22, 2011 at 11:50 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy