Monday, February 14, 2011

~berinai berhenna~

musti ramai yg amik cuti ari ni kan.....almaklum ar esok cuti kan....aku?...takdenye cuti...mauu jimat cuti.....ha ha ha...kang ade anak kecik sure kene cuti bile demam tukar bulan tuh.....so kite standby dari sekarang cuti2 yg adoooo heheheeheh.....meh nak cite budak2 due org ni berhenna berinai bagai.....ni mase makteh dieorg nak bertunang laaaaa......sebok gak nak berinai....tapi tak le pakai inai kat jari, just lukis jek....dah cam nak menikah plak kalo pakai kat jari kang .......



*
*
*
*
*
*
*
*
*
V



amik lukisan yg simple2 jek.....budak2 ni bukan leh caya...kang tgh2 lukis mane tau bosan ke ape kan.....






 
 
 
ntah ape peel si mia, time indian lady ni lukis die dok  nganga2....aku tampa kang baru tau....gediks ar tu nganga2 hahahaahah ...die kalo nganga2 cam tu maknenye die malu2 ar tu





lawak gile...tekedang2 tgn tu ...tak reti nak bengkok2 bile lepas lukis inai hahaahahahahaha





sekali tgk, eleh, aku leh buat nie......tapi cube buat.....tunggang langgang agaknye jadi lukisan tu hahahaaha




lepas mia, turn jaja plak....





lawak aku tgk pic ni.....tekedang jek tgn tu hahahaah...nak gerak pun tak.....pastu kene plak die gatal...jenuh aku dok layan peel nak garu sini laa garu sane laaaa....ha ha ha





pastu last baru turn makteh....




tgh ar dlm keter nak balik...ngalahkan org yg nak bertunang hahahahaaha
tapi kiteorg tak terus balik, singgah pi  kluang mall jap.....lawak tgk care dieorg jalan tekedang2 tangan nak jaga inai hahahaahahah



tgk si mija plak hahahaahah.....sedangkan inai tu dah kering dah pun.....bagus gak die dok tekedang camni...sopan aman damai sikit dlm keter....kalo tak memokak ajek....





kononnye mase majlis bertunang nak suruh budak2 ni jadi pelamin girl.....last2 dah jumpe geng, main tak hengat2.....wat penat jek mak teh sponsor gaun hahahaahahahha


aku tak berhenna ke?...tak kuase aihhhhhh......... pelik? dulu aku laa kaki inai....laki aku offer suruh lukis sekali, aku terus cebik n buat muke nak muntah hahahaahahah...ntah, takde keinginan plak nak lukis inai ari tu.......pembawakan kot? hhuhuhuhu







catatan preggy : hubby den dah bising2 tanye bile nak start car pool, kiteorg ni name jek tinggal n keje kat putrajaya tapi gi keje bawak kete sorang satu, ye laa mak gi keje awal kul 7 dah kuar umah, die kul 8 baru kuar umah......risau agaknye die tgk aku dah sarat2 drive....bukan tak mo, tapi kalo aku bawak keter sendiri..senang sikit....gi keje awal sikit, balik pun leh balik awal ...eh?!.....










27 celoteh sahabat

wah, berhenna bagai 2 badek tu.kiut je tgn depa aku tgk..rasa nk geget2..hihi

February 14, 2011 at 9:12 AM

t'ingat zaman2 masa blaja dulu...lia pun kai inai juga...bukan inai yg lukis2 tu tp inai mcm org nak kawin...uhuhuhu....

pantang je inai kat kuku dah nak hilang kompom pi tepek yg baru....tp skrg ni idok ler klu di suruh pakai inai lagik...last pakai masa kawin 9 tahun yg lalu.....

p/s: elok ler naik kete dgn cik abg tu lieya...karang kot2 ada apa2 kes ssh plak....apa2 pun b'hati2 yer memandu... :D

February 14, 2011 at 9:25 AM

haaa amboi mia mija .. ekekekke cumei gituu nga jari berinai tuu .. sweet jugak kan lieya ..
eh lieya x joint ker .. akak kalau ada kat situu nak jer .. dpt sikit jadi lahhh ekkekekek

February 14, 2011 at 9:32 AM

ekekeke, nk sarung cincin gak ke cik mia n mija..?
hahahaha.. mentang2 berinai, straigh je tangan tu.. takut terkena la tu.. heheeh, lama² cramp kan.. hikhikhik..

February 14, 2011 at 9:34 AM

wat kt kluang ea kak??masa shida nikah hari tue, jenuh btul cr org nak lukis henna tau..huhuhuhu....

February 14, 2011 at 9:39 AM

amboi.. dak mia ngan mija.. kemain korg sakan berheina.. acik kalo ada anak gegirl sure suruh buat camni..

February 14, 2011 at 9:50 AM

sopan sket anak dara 2 org tu yer lieya...hehehehe...qistina pun suka gak berinai nie...kalau ada memang dia akan pakai inai tu...

February 14, 2011 at 9:56 AM

wah.. berinai sakan 2 badik tu yer.. cantik.. kiut jer..

February 14, 2011 at 10:00 AM

hehehehe...kejung je tangan2 tu ek sis...takut sememenah ya...

bagus kan kan, leh aman skit dlm kete...sapphire pun gitu kalo dipakaikan inai hehehehe

February 14, 2011 at 10:07 AM

Rajinnya lieya melayan keranah simia ngan mija tu. dah lama tak pakai inaikan. Ingat lagi masa zaman menumbuk inai, campur berbagai-bagai nak kasi merah.minyak kapak pun jadi mangsa.

February 14, 2011 at 10:26 AM

hehehe suka2 angah dulu suka tul sekarang nie je..sama gak macam liwya kot.. tapi tak la pembawa budak heheheh

cantik....

February 14, 2011 at 10:28 AM

eloklah car pool lieya..suruh dia kuar awal gaklah..nak kena gak antar anak2 kan..

mimi n fifi pun suka berinai mcm mia mija..tgk pun terkedang gitu gaklah..kelakar tgk..

February 14, 2011 at 10:40 AM

sakan brhenna bdk2 nih. alahai comelnya je tgn bdk2 ni kan. rasa nk ku gigit2 je..gerammmm.

dah sarat nih elok la car pool lieya. kalo apa2 senang cik abg ada.

February 14, 2011 at 11:03 AM

eh dah lama xberhenna ni..
itupun bt time kawen je..
hehehe...
aku dok kl ni lagi lah..
tak de masa nak berpool2 tu..
aku pernah cakap laki aku surh antor g keje naik moto..
dia cakap maals..awk ada kete..bawak je lah...
kalau ikut hati..aku nak bawk moto je g keje..jem wei kl ni..dia sosodap je bawk moto..kete tinggal berkarat bwh karat..nyampah..
tp time ngandung suri..memang aku mengada2..pg blk laki aku yg bawak..jahat mak kan...

February 14, 2011 at 12:07 PM

ha ha ha..kemain lagi berhenna bagai....tp cute jer ko....

tak tahan tengok muka mija tu..adoi mija...gelak sungguh ler auntie tengok ko....

aku nie kalau nak melukis henna kat tangan...mmg lukis sendiri jer lieya...jadi tak jadi belakang kira ..ha haha....masa aku nikah dulu pun aku lukis sendiri inai kat tangan aku ....boleh gitew...! tak kisah ler..janji save budget gitew...bukan murah pun buat inai tu

February 14, 2011 at 12:12 PM

teringat masa kecik pun kty suka benor berinai ..

nampak cam mudah je kan berhenna tu ..
tp kalu kita yg buat sendiri..mau tak kemas..comot udahnya

February 14, 2011 at 12:23 PM

huhuhu..cantiknye...teringin lak aku nak pakai...time kawin dulu kempunan nk lukis2 camtu...huhuhu...yg bestnye skang ank aku yg daniel tu ,10 jari kaki die berinai...hampes tul...

February 14, 2011 at 12:28 PM

wah skrg tunang pn berhenna gak ek.. kelasss gitu... hamboi kemain anak2 dara ko ek...
aku mana suka inai2 ni.. last masa kawen dulu la... tapi baru ni saja gatal tgn berinai.. ingat lagi baru ni jmpa org insuren dia tego baru kawen ke... warkakkaakaaa... ada ropa org baru kawen ke aku ni (kembang setaman jap)... hahahhaaa... anak 2 dah la beb!!

February 14, 2011 at 1:49 PM

perut dah besar kena car pool dah kak..lisa ni pagi petang suami hantar and jemput..

February 14, 2011 at 2:18 PM

ambooiii kan main anak daras tu berinai yer....kiut ajer hehee

February 14, 2011 at 2:25 PM

hahhaha..ganaz la lieya nih jadi emak...sesekali anak menggedix takpe la wei...hihihi

wah,,,pakkal kt kluang takde tau henna2 nih...kalu ade mau dilla asal ilang jek wat, asal ilang jek wat..

February 14, 2011 at 3:33 PM

agaknya baby boy u yg lieya pun takmo berinai..hehe bagus dua badek ni nak pula berinai..

February 14, 2011 at 3:54 PM

Amboi comeinyaa..berhenaa..bagai.. cute jerk tgk jari2..tuh.. Akak nie mmg minat berinai tapi bukan yg lukis² laa.. yg berinai dijari jerk.. :)

February 14, 2011 at 5:16 PM

wat kat ne tue kak lya?

February 14, 2011 at 5:41 PM

wa...berinai bagai....heee...comelnya 2 beradik tu berinai...terkedang2 je tgn dorang ye lieya..klakarlah...

yelah kotkan pbwkan budak sbb yg mana dulu kegemaran skrg bila preggy xnk plak...

sy pun sama pg keje sndiir sennag, balik awl sikit..sy smpai waktu dkt bsalin pun still bwk kete sndiri..tp kalu lieya xlarat baiklah car pool kan..

February 14, 2011 at 9:40 PM

rajin lieya layan anak2 berhenna.. ena?? erm.. hahaha..

bagus la lieya ni.. kalo ena la kan.. maleh yg amat nak drive sendiri.. walalupun kete ada dua.. tp totap tak mau drive.. sanggup nunggu!! hahah.. penakut tau ena nie.. huhu..

February 15, 2011 at 4:04 PM

heehe...berhenna si kecik comeltuh...ahakss!!~~ akak drive lagik kerrr?? larat ekkk?? hati2 k!!

besh tgk akak preggy happy2 jerk..saya cam adessss...xlarat nak bawak..asyik kick jer manjang...camane??

Kalo free meh ler singgah my blog....klik je link ini --> mummylovers blog

February 17, 2011 at 4:27 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy