Wednesday, February 9, 2011

cupcakes yg aku sponsor!



tomey tomey tak cuppies kat bawah nie.......cepat tgk! n sila ckp tomey.....kalo tak mak yong majukkkkkkkk heheheeheheheheeheh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V



haaaaaaaaaaaaaaaaaa...cute kan?....aku order ngan kak ita gula mentega
biaser laaa adik betunang ke kawin ke mmg muke aku ni laa yg sponsor kek atau cupcakes tuk hantaran.....so ni tuk adik aku lily aka makteh mia mija yg nurse tu........





dah name pun nursekan so aku pun amik tema medical2 gituuuuu......cantikkan...sgt teliti betul kak ita ni buat....ade mesin cek BP, stetoskop, picagari, termometer amik suhu, pil2 ngan kapas......gile teliti die buat....senang berurusan ngan kak ita nie...ade laa dlm 3-4 kali email jek pastu tau2 pi amik kat umah die heheheeheheh......







patung nurse ikutkan aku nak didudukkan, tapi aku order satu patung jek so takleh laa nak dudukkan ..kalo tau aku tambah patung lelaki huhuhuhu.......tapi takpe laa yg penting comey!!



syukur majlis semue berjalan lancar....yg penting aku sgt penat! mungkin sebab memboyot kot....ptg tu sume tetamu dah balik aku tersadai sakit pinggang ngan kaki......huhuhuhu....










** catatan preggy : syukur semalam check up dr kham ckp baby dah turun ke bawah...tak songsang mcm sebelum nie....syukur sgt2....aku mmg takmo laa cesear2 atau  induced2 nie....serik aku ngan sakit induced.....moga2 sume dipermudahkan.....pastu semalam borak ngan dr kham, saje aku tanye leh tak nak bawak kamera amik gambar baby lepas deliver nanti, gambar baru kuar oven gitu yg ade darah2 selaput2 tu....dr kham kate boleh! takde masalah....hiks ;-) ...ye ye O jek nak amik gambar, kang kamera kemane, panik bersalin pun kemane hahaahahha


















35 celoteh sahabat

warghhh cantik2.....
smlm lisa tunjuk blog org nie
bestt tu.. karakter atas kek tu.. comeeeii mentang-mentang lidya nurse yer..

February 9, 2011 at 9:18 AM

amboi lieya rasa nak ngap ngap. nak pil kuning. geramnya. kalau dah cam tu rasa sayang pulak nak makan. kat opis ni dah paham sangat perangai akak. suka nak mengeram ngan benda comel, dan nak hancurkan dia.jahatkan akak.

February 9, 2011 at 9:19 AM

wow lieya, serius comel sangat cup cakes tu..rasa syg je nk mkn tau.
jgn lupa tau bawa kamera, nk tgk baby fresh from oven

February 9, 2011 at 9:20 AM

comelnya cup cakes tu lieya...kenan sungguh sy..serius..pndai kak ita buat....Alhamdulillah majlis bjalan lncar yer..

February 9, 2011 at 9:29 AM

cantik sgt² la lieya...

February 9, 2011 at 9:30 AM

cumilll nya.. nak mkn pun sayang lak nanti...

February 9, 2011 at 10:14 AM

comelnya...nak makan pun rasa segan...hehehe

February 9, 2011 at 10:25 AM
Anonymous

cantikkkkkkk sangat!

tapi mesti sayang nak makan kan?

February 9, 2011 at 10:39 AM

wahhhh...giler comel ko
mmg sesuai sangat2 ler ngan lily tu....siap ada patung nurse lagi.....cute aarrr

samalah lieya..aku pun bila time adik2 aku nyer majlis...sure aku jadi sponsor cake/cuppies...takpe...bukan utk org lain pun kan...utk adik kita gark....he he he....

February 9, 2011 at 10:51 AM

memang chomei tul kek tu sis...
bila cenggini nye kek, sayang plak rasa nak potong tau...

smoga dipermudahkan saat u bersalin nanti sis...
bawa le camera sis...
cam sapphire tu dpt gak amik pics masa 5 minit & dah bersih2 skit...
coz masa bersalin, mmg tak teramik pics le ngehehehe

February 9, 2011 at 11:09 AM

cantikk...sungguh cupcake tuee sis...

February 9, 2011 at 11:17 AM

tuela kak....comel sgt kek nie..tp tuela..klu shida confirm x berani nak mkn kek tue sedap byk bntuk ubat2 tan..mengerikan..hahahaha

February 9, 2011 at 11:20 AM

comel tol cup cake tuh.. 1st time nih aku tgk camtuh punya lawa.. rasa sayang lak nk mkn kan..hehe

February 9, 2011 at 11:23 AM

CANTIK LEIYA,TENTU SEDAPKAN

February 9, 2011 at 11:38 AM

comel betul cc tue.....rasa mcm nak jer tekan button like...tapi takder.....suka...suka...suka...

February 9, 2011 at 11:56 AM

wahhhhh... cantik dan comel... siap ngan tablet ubat lagikk.. comey.. comey.. hehhe.. aku ni pun suka order theme cuppies camni.. pastu tgk je.. sayang nak makan...

February 9, 2011 at 12:25 PM

cantik ar Lieya..buatkan utk ai gak leh?hihi

February 9, 2011 at 12:25 PM

comelnya kapkek tu!!!! bagus ko wat entry ni,nanti senang aku nk tempah kat akak tu lak..hehe

February 9, 2011 at 12:26 PM

cantik comel jer cup kek tue cute lak tue...hehehe apa pun selamat bertunang buat adik lieya & semoga semuanya selamat buat lieya ye...

February 9, 2011 at 12:30 PM

cumel nya lieya kapkek tu...sayang nk mkn!! kretip toi org yg wat kapkek nie...rajin plak dia melayan kerenah ko yg giler2 tu yea...nak itu lah nak ini lah...kalo aku x koserrrr ahhhh!!!hahaha tapi sbb biz kan?kena la layantzzzz gaks...

opsss tahniah tuk makteh yea...

February 9, 2011 at 12:53 PM

comelll laa cup cake tu!!!!
tapi mcm sayang je nak makan....heheheheeh

February 9, 2011 at 1:33 PM

wahhh mmg comel2 la cuppies tu sumer. msti hepi adik ko tgk hantaran dia cantik brseri2. mmg teliti la dia buat kan bnda kecik2 mcm tu. aku nk wat cekodok pon failed.

February 9, 2011 at 2:14 PM

cantiknyerrr cupcakes tu..comel sgt...teliti betul la decoration atas tu...

February 9, 2011 at 2:48 PM

hehee!!~~ sies comey cupcakes tuh..kalo saya kak..xtermakan dah..sbbnya sayang tgk..!!~~ mesti penyabar orgnya kan yg buek cupcakes ni..yerlahhh..bukan calang2 org leh wat camtu tuh...fuhh!!

erk?? bby dah pusing ek?? Alhamdulillah...leh deliver normal..saya jugek yang kena tunggu nak diinduced kan....dobawww nihh!!

Jom mai singgah my blog....klik je link mummylovers blog ini

February 9, 2011 at 2:49 PM

cantiklah lieya..teliti betul dia buat hiasan2 tu ye..kalo kita buat..hancus..hahaha..

February 9, 2011 at 3:45 PM

cantiknye cuppies tu...cume btul la lya, patut tambah lagi satu patung..

tp yg ade tu pun mmg cantik giler..nk makan pun mesti sayang..

suh hubby lieya la tangkap gambar baby fresh from oven..

February 9, 2011 at 4:34 PM

cantiknya kek tu lieya..mcm tak sanggup lak nak makan ..

February 9, 2011 at 5:16 PM
Anonymous

siyes cupcake paling cumel!!

February 9, 2011 at 5:35 PM

Sangat laa cantiknyaa.. cup cakes tuh.. Lieya bila plan nak sponsor akak cup cake..hehehe.. :)

February 9, 2011 at 6:19 PM

amboiii menarik dan tertarik lah akak dikkk dgn cc nie .. memang terer giler lah yg buat nie .. fantasy sgt2 .. geram .. nak makan punn x jadi mcm nie ..sayangggg

haa bb dah turun , bersiap sedia dikk .. semua brg2 kena ada dlm keter tau .. standby :)

February 9, 2011 at 7:23 PM

salam lieya
kreatif kak ita ni. Mmg shuntek
kalau nak makan mesti sayang kan
** Tahniah makteh
moga impian terlaksana insyaallah

February 9, 2011 at 8:21 PM

aaaa comelllnnyaa..!!! suker suker sukerrr...!! memang teliti betul dia buatt.. picagari tu siap dgn garis2 ukuran tuhh..!!!!

mesti nangis adik liya dapat nihh! haruss!!

February 9, 2011 at 10:50 PM

very very nice

February 10, 2011 at 1:09 AM

haha..nak amik gmbr baby lepas bersalin? Wah...saya paling takut dgn benda2 brkaitan dgn brsalin ni uhuk uhuk

February 10, 2011 at 8:32 AM

cantiknyaaaa
telitinya koooo...
tapi nurse tu baring dh mcm nurse tu yg patient pulak. ha ha ha...

February 10, 2011 at 8:41 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy