Thursday, March 31, 2011

ape2 jek ar!~

haisshhh!! korang nie....asal aku tak update blog jek, ade jek yg dok bertanye aku dah beranak ke blum ....blum lagi laaaa....boboy syok dok ulit2 dlm perut mama die nieh lagi hah heheeheheheh.....dont wori, kalo dah beranak nanti i kabor kan cepat2 yeak he he he he.......sebenarnye takde cite nak update blog .....kdg2 aku ni sampai satu tahap tak tau dah nak tulis ape......dok bukak katup jek new post...last2 tak de ape pun aku karang huhuhu......






aku skrang dah tak bawak kete dah...pencen kejap tuk 3-4 bulan nie......selalunye kul 5 suku dah berdesup balik amik mia mija.....dlm kul 5lebih dah sampai umah.....ni kalo en papa yg amik, kul 5.30 die baru kuar opis....gedebak gedebuk amik mia mija baru amik aku...sampai umah dlm pukul 6 suku gak laaa....yg tak syoknye aku kene ar tgu kat opis lame sikit...tapi takpe laa ...kene sedor diri, aku dah sarat pun....tapi kalo ikutkan aku kuat lagi nak bawak keter......haa nak cite, gambar kat bawah nie sebenarnye mase minggu2 last aku bawak keter lagi, kalo amik mia mija dari sekolah ni mmg aku hangin tiap2 petang.....si mia okey laa nampak jek aku cepat2 salam teacher n masuk keter, kalo si mija aku kene tgu nak dekat 15 minit, lari timing aku nak masak balik keje nanti kang.....die tekedek2 salam teacher n kawan2....pakai selipar.....tarik beg....masuk keter......geram ajek aku....bile aku tanye apesal laa ko lambat dari akak ko......pandai tu menjawab...nak tau jawab ape...
"jaja lambat sebab kawan2 sume nak salam jaja.....teacher pun nak salam jaja....sume kan sayang jaja"
cait, tak kuase aku tau!!~




tapi sejak aku dah tak bawak keter ni, yg paling hepi dlm donia sape tau....budak2 due org ni laaaa...dieorg tak suke naik keter aku walaupun kete aku tu ade tv compare ngan livina papa dieorg sbb keter aku ade lipas haahahahah....anak lipas laaa....ye laa, tukang mkn sepah2 budak2 ni jugak, pastu bising bile ade lipas.....alah lipas pun sekor jek gitu pun, ntah mane sesat die dtg ari tu, mmg lawak, bile ingat2kan...tetibe jek aku tgk budak2 ni berkumpul satu kusi ..siap himpit2 duduk, rupenye ade lipas kat belah lagi satu tu ha ha ha..... sejak tu terus mia mija ungkit2 n kutuk keter mama ade lipas....ces!!~





yeah!! ini la anak dare aku yg kepochi...haa nak cite lagi satu, ari ni teacher yg ajar kelas mija last....so aku belikan laa coklat cadbury yg besar tu due jenis ngan kad......nak bagi laa kat teacher die sebagai tande penghargaan gitu kan.....lebih kurang gini laa dialog kiteorg :


mama jaja, nanti bagi teacher syikin tau coklat ngan kad nie....mama dah siap2 kan nie.....
mija okey nanti jaja kasi.....teacher syikin nak pergi dah, lepas ni jaja dpt teacher baru....
mama ingat bagi teacher syikin jek tau...
mija okey...kalo teacher syikin takde, nanti jaja mkn coklat ni ngan kawan2 yg lain....
mama ishhhh tgk!!! lain org suruh buat, lain die nak buat....takde2, kalo teacher syikin takde, bawak balik coklat tu, mama nak mkn! hahahaahahah (tak padan ngan mak budak aku ni pun)

**mija ni bukan leh caya ...teacher syikin ade pun kang...die dok tale cekelat tu kang**





gitu laa kisah anak2 dare aku nie...tak sabar nak tgk reaksi dieorg bile ade adik boboy kang he he he







**aku tingin gile nak minum rootbeer float A&W....sabtu tu ni aku akan cari..bukan janji tapi pasti hak hak hak!!~












29 celoteh sahabat

pndai nye bergaya budakbudak ni. model cilik ni. hehe.
lieya, sempat ke nak tunggu sabtu ni. baik minum skang jugak. takut tak sempat nanti kena tunggu setaun plak baru dpt minum :p

March 31, 2011 at 9:15 AM

Cun nya mia n mija posing... ala2 model gitu..
cepat2 gi mkn rootbeer a&w tu.. kan lieya dh nak meletop tu... kih kih...

March 31, 2011 at 9:22 AM

kak lynn pun ingat kau dah bersalin tau...sebab semalam x der entry...hehehehe...

amboooi nak minum root bear yer...minum la lieya...nanti dah bersalin dah x leh dah...

March 31, 2011 at 9:26 AM

la buta2 angah ingat lieya dah bersalin..hehehe... oo lupa lak...
komain seronok tengok bebudak tue punya teletah... hehehe

cepat gi cari root bear nanti kempunan lak...

March 31, 2011 at 9:29 AM

sama ah cam daku..time dh sarat2 dulu mmg x larat nk bw keta dh..rs sengkak jer tummy tue...:d

March 31, 2011 at 9:32 AM

bagus la lieya.. biar lambat en.shah amik asal selamat.. tp kan.. masa aku preggy dulu.. dah due aku still drive kereta.. aku yg xmo en.suami amik hantar.. tp kena ada emergency plan camne nak buat kalo rasa nak beranak time drive tu.. hahah.. kalo aku terberanak dalam kereta dulu.. mau tak abis cerita 5 tahun.. nasib baik tak...

March 31, 2011 at 9:33 AM

sis, kete myvi i pun ada sekor anak lipas....ater ada penderma2 makanan dlm kete kan....aritu pun sapphire terketel ketel melompat ke seat co driver dari blakang...i tanya kenapa "ada baby cochroach ibu" hahahahahaha nak tergelak i...

hahahaha terbaekk pesanan penaja maknye...cepat2 cari rootbeer tu taw...suka tgk ur doters berposing...dorang nie mmg bergaya!

March 31, 2011 at 9:45 AM

alamak... kepingin kita sama la plak. baru je ai besuara ngan en. suami nak ajak dia p aminah wahab. ahaksss... A&W la...

March 31, 2011 at 9:57 AM

aku pun ingat ko dah beranak hehehe..

hari ni pun anak aku bawak cekelat ke sekolah untuk taruk dlm hamper utk raffle.
Jangan ler dia bedal haha

March 31, 2011 at 10:03 AM

hahahahahha..golek unty dgr jawapan jaja..baik punya..!

March 31, 2011 at 10:07 AM

shomel2 la 2 badek ni..dialog anak bank tu aku xleh tahan...ahahaha.seronoknya ada anak kan?kan?

March 31, 2011 at 10:38 AM

ekekke kete mama ada lipas yee .. lipas pun suke duduk kete mama , mia mija x suke pulak :))

ekekek mcm2 hal kan anak2 skrg nie keletah ya amatt :) .. ermm x dpt bayangkan 1st reaksi mereka bila bb boy kuar nanti :))

March 31, 2011 at 10:52 AM

macam2 peel budak nih. x psl2 ko kena kutuk keta ada lipas..hahaha. xpe skang mama dah sng, xyah drive lg ada org jmput.

wei, lg mau tggu ka. pi cpt2 dptkan rootbeer tu. kang trberanak awal, kempunan ko. eh sama cam aku la tingin float a&w. hehehe aku kerah laki aku pi dptkan jugak2. dah le time raya. org mkn rendang, aku dok pulun float.

March 31, 2011 at 11:25 AM

ahai... tak larat nk lyn kerenah mija tuh... pandai je dia jwb ek...
ahak2... sume tkt lipas ek, hehehe lipas tu tecik je besar lg diaorang tuh, pijak2 mati sudah hehehe

nk minum rootbear lak ek, aritu aku lyn gk... tp selalu mcm tak kenyang je mkn buger sebijik ahak2...

March 31, 2011 at 11:25 AM

eeee ngada2 nya si mia n mija yea...kiipas sekor pun takut hahahha..ala anty usik jek..anty pun takut lipas gaks!!salu pagi2 nak pi kja tetiba lipas masuk dlm kain..menjerit tau!!!

eh lieya ko dpt x emel aku??pi cek emel jap...pastu roger eks...

March 31, 2011 at 11:38 AM

PANDAI BETUL BERGAYA BUDAK-BUDAK NI HEHEHEHE...fendi kalau nampak lipas pun lintang pukang lari hahahahaha tapi bininya rilex je hahahaha

March 31, 2011 at 11:54 AM

Comey la anak dara akak..pandai posing.hehe.
Akak xlama dah nk bersalin kn.sama la kite.huhu.

March 31, 2011 at 12:05 PM

chumel anak2 dara lieya nih..

ade lipas eh....hahaha, mesti riuh anak dara nih ngutuk kete mamanye..

March 31, 2011 at 12:16 PM

ye la Lieya.. izan pun kalau tengok lambat update je mesti benda pertama terlintas ' dah masuk wad kah..?' he he
bukan takat mia mija je tak sabor tunggu adik.. kitaorg pun tak sabar nak tengok Jr baru papa mija & mia he he

March 31, 2011 at 1:43 PM

hehe..

sama cam anis gak la tu.. asal coklat dier tak nyempat dahhh... :D

ena suka betul tengok anak2 lieya ni bergaya.. cantik & kemas sokmo..

ena pun tak sabar gak nak tgk baby baru ni.. :D

March 31, 2011 at 2:17 PM

lieya, suka tengok mia mija, elok ikat rambut same pesen n kemas jer...

March 31, 2011 at 2:40 PM

pandai posing....bab dialog jaja nak bedal coklat tu aku dh gelak..seronoknya tgk anak dah besar, petah bercakap..

cepatlah cari rootbear tu lieya, nanti kempunan

March 31, 2011 at 4:31 PM

atie pun tertanya gak akak dah bersalin ker...sbb kemarin kan akak tak update blog......rupanya belum meletop lagi yer...hehehhe

March 31, 2011 at 4:41 PM

amboi tak menahan nengok kaki siap kekuda tu. tak tahulah lieya , kalau dah anak dara, mahu kuat melaram cam anak perempuan akak.

sama cam firdaus , nak balik semua cikgu disalamnya, kononya dorang nak salam dia.

March 31, 2011 at 5:17 PM

comey!!

March 31, 2011 at 6:20 PM

samalah kete sy pun ada lipas jgk..yelah sbb mkn dlm kete kan...

mcm2 peel 2 beradik tu kan..xpe meriah sikit idup kita lieya..

mesti excited masing2 bila boboy kuar..

wa..root bear..cpt2 cr nnti si boboy kuar dulu kang...heeee

March 31, 2011 at 11:03 PM

lama x singgah jenguk lieya....k.azue bz skett haaaa....take care yerkkkk....jomm pekena float anw....cuaca panas2 nie syokkkk jerkkk kannn....hehehee

April 1, 2011 at 12:05 AM

anak2 akak ni kan de talent tao utk jadi model..
comey dan bergaya!!
stylo milo gitu!!

psstt...akak menggoda kan saya dgn rootbear A&W tuh...adess!!

April 1, 2011 at 1:27 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy