Monday, June 25, 2012

dayyan meow meow....



salam isnin semua.....amecam weekend ade best? hik hik hik....kiter biase2 jek.... syok sbb dpt rileks2  dpt ngekor papa gi kursus.....tu nanti2 aku up satu entry yeak....siap sedia jek laa tgk gambar selambak....ahad plak sibuk dgn sports day sekolah mija.....tu pun nanti2 aku up satu entry yeak....wat mase ni meh layan si gedek2 excited tgk cat main heheheh....oh yeak, next week dah start floria putrajaya 2012..bertemakan bunga kertas...haaa sape2 minat munge tu leh laa pergi.....aku?...name jek org putrajaya sekangkang kera jek dari umah tapi mmg tak penah pegi pun he he he....tgk le tahun ni kalo tegerak hati nak pergi....



*
*
*
*
*
*
*
V



dayyan pesan nie, ari isnin jgn nak monday2 blues tau.....die babab kang sorang2 kang pakai rotan panjang hihihihi




mate bulat, mulut kemut, perut kedepan.....haaa tgh khusyuk le gamaknyer tuh....ape laa diintainye tuh....




kikikiki tgk cats main rupenye hihihihi....beriye tgk....aman damai laa mak pak ko nak mkn sat heheeheh....ni kat foodcourt presint 8 nieh....pekena nasi lemak kat sini kene beratur tuh huhuhu..suke aku ade cats ni jadi 'pak lawak' tuk dayyan....kalo tak, mmg payah nak mkn sbb budak ni dah ligat skrang.....tak mo dok diam....





sambil tgk sambil mulut bising...dik dah mcm referee dah ko dik ....




dah tu ajek citer arinie....jom2 buat keje....melambak keje nie huhuhu...








** ari ni tak yah tapau lauk kat kafe hihihi...kiter rajin pagi2 tadi masak ayam lemak cili api....buat due versi lagi, satu versi lemak cili api biase, lagi satu versi lemak cili api boh tempoyak...nyum...nyum......







29 celoteh sahabat

Lieya... anak2 lieya suka kucing ker?

June 25, 2012 at 9:10 AM

Aah kan... Tapi nasib baik dia nak duduk kat baby chair tu...tengok je.. Dpt kat mya, siap nak join sekali dgn cat kat bwh... Tu yg geram... Tau je cat kat kedai kotor kan... Kan bagus mcm dayyan duduk tengok je... A duh, lieya ckp ayam masak lemak, terus plan lunch nak mkn yam msk lemak jugak... Yummm

June 25, 2012 at 9:14 AM

kelas ko masak sampai 2 version gitu.....aku punya tak de ke weiiiii

June 25, 2012 at 9:20 AM

dayyan oncet oncet.. heheheh.. kalau kaysah nampak kucing memang tak leh nak makan laa jawabnyaa mak dia.. sebab kaysah sama peel dengan mak dia PENAKUT + ALERGIC dengan kucing..

June 25, 2012 at 9:38 AM

comel jer dayyan melayan kucing2 tu...

June 25, 2012 at 9:42 AM

HAHA suka dayyan tgk kucing yeee
aku ni penakut kucing kak...wakakakaa ;p

eheheee sedap la plak nasi lemak tuh....siap daun pisang bagai...sambal merah menyala pedass x feveret tu kak...;)

June 25, 2012 at 9:45 AM

dayyan sebiji cam suri..kalau g kedai ada kucing..mmg itulah yang dtengoknya..mmg aman damai ktorang makan ...ok..aunty tak monday blue..sbb aunty tgh menikmati angin2 pantai beserah ye dayyan...jap lagi nak santap nasi dagang beserah..nyum2...

rajin pulak ko yek..siap bt 2 versi..aku jelos tgk orang rajin..sbb aku tak rajin..ahaks...

June 25, 2012 at 9:48 AM

bawak lah dayyan ke Floria 2012 nanti..boleh posing dgn bungaaaaaaaaa....:P

June 25, 2012 at 9:57 AM

ahahha sure dia rasa nak joint sekali
kalau dpt nak terkam dan geget ! .. ;)

June 25, 2012 at 9:59 AM

kkkkeeee...ingatkn kusyuk tgk apa..upanya kucing b'gomol ye..

kemain dia :)

eh rajin ko lieya pepagi ari memasak, kalo aku baik layan tido..pemalas lipas hhhuuuuu

June 25, 2012 at 10:05 AM

kakak2 firas penakut dgn kucing...si pika tu padan dgn lasaknya nmpak kucing b'terabur lari cukup tanah...hahhaaaa... tp lain dgn firas dia mmg suka kucing (tp x penah bagi dia pegang2 lah tgk dr jauh jerk)

citer pasal tempoyak...weekend aritu try masak asam tempoyak ikan patin...tp mcm x kena kat tekak..x tau lah x reti masak ke apa... (nak beli durian yg murah2 tu nak buat stok tempoyak utk pose... )

June 25, 2012 at 10:07 AM

rajinyerr ko ek...syabbasss...

eh aku pong klu g kdai mkn carik kucing dl sbb klu ade kucing kang si mayah tu ralit la tngk kucing tu main ke hape...klu x mmg haru la aku nk mkn...heeeeeee

June 25, 2012 at 10:11 AM

saya nak bawak tupperware nih. nak mintak sikit yg version ada tempoyak tu..boleh tak? :D

June 25, 2012 at 10:26 AM

makin comel dah dayyan.. :)

June 25, 2012 at 10:35 AM

dayyan saya pun klau tgk kucing, tangan dok tunjuk2, mulut terkumat kamit bising. bebel ape pun xtau. boleh geng la ngan dayyan lieya ni. hehehe

June 25, 2012 at 11:06 AM

mata dayyan kemain tajam tgk kucing tu hehe kiut!

hamboii lauk lunch hebakkkknya! tak menahan yg boh tempoyak tu *lap ai lio*

June 25, 2012 at 11:07 AM

kucing tu pun beriyer2kan..mentang2 ada hero cun tgh menatap..kemain lagi bergurau senda..

June 25, 2012 at 11:41 AM

kusyuk tul dia layan tgk cats tu ek sis...
dah ler mata dia besar...
bertambah2 dia membesor kan matanya :D
comeiiiii...

June 25, 2012 at 11:43 AM

Kusyuk tul dayyan tgk cat,,hehe

June 25, 2012 at 12:00 PM

aku teringin nak jumpa anak ko nok...kalau aku jumpa, sure aku gomol2 sampai si gedek2 ni lemas sbb aku gerrrraaaaammmmm sgtttt!!!

June 25, 2012 at 12:02 PM

ala tomey2
nk jd ref kucing gadoh ye gedek2

ayam masak lemak cili padi boh tempoyak??? baru smlm bibik aku tanya 'aritu katanya nk masak tempoyak tu bila nk buat?' haaa ko kan saje kannn nk suhhh buat jugakkk

June 25, 2012 at 12:11 PM

dayyan demok suka cats ye...

June 25, 2012 at 12:14 PM

Leh gomol2 tak dak dayyan nie.. hehehe..geram ler plak.. tgk mata dok membuntang tuh.. :)

June 25, 2012 at 1:12 PM

adoilahhh.. comei gila aku tgk keletah dayyan nihhh....

mulut bising x kecoh nk turun takpe.
ni so dobot tu, mulut bising dgn dia2 sibuk nk turun sekali. x ke haru!!

June 25, 2012 at 1:20 PM

amboi sedapnye menu!
siap dua versi lagi tu..
rajin, rajin.. :)

June 25, 2012 at 1:53 PM
Anonymous

sekali skala nk gi tumpang mkn umah lieya arr blh...kihkih...

***leka benor dayyan duk layan kucing...aman kejap mamapapa mkn kan...^^

June 25, 2012 at 1:58 PM

kusyuknya dayyan tgk kucing braksi...he.he.he....comel.

June 25, 2012 at 2:29 PM

suker tgk perut dayyan yg ke depan tuh.. comel.. rasa cam nak geget2 jer.. ngee.. :)

June 25, 2012 at 4:07 PM

biasa ar poms.. kalo dekat tu la yg malas nk pegi kan? Kalo jauh, beria2 kita ngajak laki pegi kan..hahaha

June 26, 2012 at 1:13 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy