Friday, April 5, 2013

jawapan teka teki ituw!


assamualaikum! yuhuwwww!! salam jumaat hehehe....mood hepi over the max arini sebab lepas keje kang betolak balik kampung johor....nenek dah bising2 lame tak jumpe cucu...haishh mak aku ni, tiap2 bulan kot balik tetap rindu-rinduan jugak....dalam rindu2 tu sempat msg soh aku bawak balik kambing hehehehe...ye koo..mak aku tak mintak buah tangan ape melainkan kambing yg dah siap perap kat carefour tuh....itu le aku borong kalo nak balik johor hehehehe....eh cite pasal kambing plak kan heheheehe....

korang aku nak ucap terima kasih sebab sudi meneka teka teki aku tu yeak.....mcm yg korang tau la, aku kalo buat teka teki mmg sesuatu yg jawapannye adalah diluar jangkaan....same laa mcm teka teki phone dak dayyan yg aku up tempohari.....tenangkan jiwa, tenangkan minda....sila scroll tuk melihat jawapan....sila jgn meroyan tau lepas tau apekah jawapannye hahahaahah sebab mcm aku ckp tadi, jawapannye adalah sesuatu yg tak di jangka.....




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V



haaa nampak tak?....kompom korang dah boleh nampakkan bendealah apekah itu...




yups!! dayyan menggunakan minyak cap kapak sebagai tipon!!! huhuhuhu
ramai yg meneka lipstik...omg!!! aku tak sanggup bagi lipstik aku sebagai menan anak2...kang jahanam kang, aku yg meroyan hahaahahahah


dukacite dimaklum tiada pemenang...so note 50henggetttt akan dibawa ke teka teki yg lain heheheheehehe.....jgn mare yeakk nanti cepat tueeee hihihihi





**arini kat opis buat potluck....kali ni tema nasi putih n lauk...aku bawak carrot cake secret recepi ngan piyuk nasi huhuhuhu....dah jd acara wajib dah potluck tiap2 bulan...bulan depan tema potluck laksa sarawak....nyuuummm



33 celoteh sahabat

erkkk..jauh tersasar...hehehe...kreatif inovatif tu gedek2 nih

April 5, 2013 at 9:04 AM

Ya Tuhannnnnn!! minyak cap kapak?? hahahahaha

April 5, 2013 at 9:19 AM

tu hari aku ingat pengetip kuku haha.

April 5, 2013 at 9:23 AM
Anonymous

kahkahkah mmg x terjangkau dek akai la dayyan oiii minyak cap kapak blh jd tepon!hahaha

April 5, 2013 at 9:27 AM

tersasar!

April 5, 2013 at 9:29 AM

jawapan teka teki akak nie watkan jiwa dan hati ieyda nak merobek dlm sanubari........aduuuihhh....
xterpikir benda alah tu..

selamat balik kg kak....hepikan bila nk lik kg nie....

April 5, 2013 at 9:37 AM

Ishhh sabar jelah kan minyak kapak rupanyaa...

April 5, 2013 at 9:40 AM

tak tau pun ada teka teki...huwaaaaaaa....

April 5, 2013 at 9:47 AM

melampau tau dayyan nih, asal boleh je ek...

April 5, 2013 at 9:55 AM

huhuuu...nasib baik x teka... dayyan ni laaa...hehe

April 5, 2013 at 9:57 AM

hihi,, sekali minyak kapak la,, mesti dayyan pening nek kete tu yang pegang minyak kapak tu,, hihi

lieya, da balik johor tu jgn lupe pegi sarapan kat kluang,,, have a nice journey,,,

April 5, 2013 at 10:18 AM

alamak tak terfikir lak..
nak balik Johorler ni best woooooooo!!!
akakpun dah lama tak balik kampungni....

April 5, 2013 at 10:30 AM

minyak cap kapak??????? makk aiihh mmg tak tercapai akal nak teka menatang tu aiihh.. adoiii dayyan dayyan....hahahahha

April 5, 2013 at 10:32 AM
Anonymous

hahaha minyak ke ..... done clik2 twisties yer

April 5, 2013 at 10:40 AM

aduhaiiiii mmg confirm tak betul jwpn aku hhhooooooo..

tak sangka aku minyak cap kapak jd tepon dia..klako eh dayyan hhhhhhhaaaa

April 5, 2013 at 10:55 AM

huhu..minyak cekapak..sabau jerk lah..
Laksa serawak..sedapnye..mabeles..dh lama x buat..hubby aiza suke tuh..siap ckp kalo dok umah nti(x kejelh kan) kita meniaga makan lah..hahahha..ponekkk!!

April 5, 2013 at 11:04 AM

la ingatkan lipstik...bestkan balik kampung...

April 5, 2013 at 11:08 AM

Ni kalau terkana mata mau pedih ni...

April 5, 2013 at 11:10 AM

Ahahah
Lain dr yg lain jwpnnya tu ;)
Selamattt rm50 ;)
Dayyan dayyan..
Eh, selamat balik kg!
Hati2 di jalanraya ye!

April 5, 2013 at 11:56 AM

Hahahah minyak cak kapak ker..
Dayan tak bukak tenyeh kat hidung ker?

Waa bestnyaa potluck..nyum2..kenyang laa hari yer.. :)

April 5, 2013 at 11:58 AM

uiks teka dapat duwet ker???
curlastt uols

April 5, 2013 at 12:01 PM

Hahaha...tak terjangkau dek akal auntie yg dayyan tengah pegang botol minyak cap kapak sebagai hp...hehehe...

April 5, 2013 at 12:32 PM

kah kah kah, wei minyak kapak tu kalau masuk mata bahaya wei!
kambing perap kat carrefour aku pun suka ok!

April 5, 2013 at 12:40 PM

betullah saya kata ianya berpetak...bukan lipstik..haha

April 5, 2013 at 1:16 PM

sib baik x teka..huhu..kalau x sure frust..

April 5, 2013 at 1:54 PM

Eh... Lieya ni bagi Dayyan main minyak kapak pulak. Pedih tau kalau masuk mata...

April 5, 2013 at 2:25 PM

ha ha ha!! mmg sungguh sukarrr jawapan nyerrr!!

April 5, 2013 at 3:06 PM

Selamat blk kg...hati2 dijln raya ye...
Hehehe...jwpan yg xtrduga tu....

April 5, 2013 at 4:31 PM
Anonymous

aduyaiii dayyan2 hehe..

bestnye dpt mkn2 gitu2..bila la nk join kt off lieya..hahaa

April 5, 2013 at 7:19 PM
Anonymous

Dayyan nak balik jumpe nenek Johor ye??Nanti datang jumpe aunty Emy lagi ye

April 5, 2013 at 11:32 PM

comel2 :)


saya masuk utusan.. jom tgok :)

April 7, 2013 at 12:00 PM

Kalo aunty fiza teka ni kompom jauh mnyimpang dayyan..hahaha

Kita sbtg lipstick pon xde kak.. Wakakaka

April 7, 2013 at 11:36 PM

hahahah.. dayyan2.. gila kiut keletah awak ni!!
pipi maintain labuh tu! good2...

April 8, 2013 at 8:35 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy