Tuesday, May 28, 2013

Dugro 5 P♥wer Nutri





*sponsored post*
*please scroll down for new entry*
 




Bertempat di pintu masuk Big Aeon Mid Valley Megamall pada 10 April 2013, Dumex Dugro (Malaysia) telah mengadakan Media Launch utk produk terbaru mereka Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri .... yeah, aku sama2 dapat join event tu atas jemputan Nuffnang...thanks Nuffnang Malaysia....




Dpt pass blogger gituw.....




Budak2 ni enjoy laaa...bergelas2 minum susu free ekekeke






Ms Toni Brendish menyempurnakan majlis dengan memecahkan telor gergasi....








cute sgt bile telur tu pecah n keluarlah susu terbaru dumex dugro….




Ini lah org2 kuat Danone Dumex (Malaysia)…. Marketing Director : Mr Ang Chong Lee, Managing Director : Ms Toni Brendish dan Senior Marketing Manager (Dumex Dugro) : Mr Korula Chandy





Sape tak kenalkan…ni la Yasmin Hani…. emcee of the day…




Dumex Dugro telah melancarkan Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri, rangkaian susu kanak-kanak membesar yang menyokong tumbesaran menyeluruh. Ini termasuklah perkembangan minda, tulang, penghadaman, imuniti dan kecergasan. Yups! 5 perkembangan utama yg amat2 penting dalam tumbesaran anak2 kita ada dalam susu ini.





lieyalatif yg comot dgn yasmin hani yg comel....




Aku yakin korang pun mcm akukan sebelum memilih susu anak sure korang baca dulu kebaikan dan nutrisi yg adekan. Parents mane taknak yg terbaik utk anak2 mereka. Pada aku inilah susu pilihan yg tepat utk parents yg mementingkan tumbesaran yg lengkap utk anak2 mereka.







Apa yg menariknya... Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri datang dengan variasi asli, madu kurma dan coklat strawberi....






meh nak share ape kebaikan bagi setiap variasi….

  •  untuk variasi asli, ia telah diperkaya dengan Vitamin C yang membantu meningkatkan penyerapan Zat besi daripada makanan. Zat besi adalah komponen penting haemoglobin dalam sel darah merah yang membawa oksigen ke semua bahagian badan untuk perkembangan aktif. 
  • Untuk coklat strawberi pulak, ia mengandungi Vitamin A, C dan E untuk tumbesaran aktif. 
  • Manakala madu kurma pula mengandungi ekstrak Madu dan Kurma yang kaya dengan Vitamin B kompleks untuk penerokaan aktif Si Manja anda. Sesuai sgt utk dayyan otomen aku tuh heheheeh







Untuk ibu2 yg baru nak cuba Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri ni tak perlu risau, ade panduan untuk penukaran susu diberi…mudah bukan?


 

















Mcm aku citer kat entry sebelum nie lah, anak2 aku mmg minum susu Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri ni… pilihan dieorg semestinye madu kurma ngan coklat strawberi…tiap2 bulan 6 packs sekali beli….yg menariknye sekarang ade promosi menarik iaitu kalo korang beli 2 packs Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri ni akan dapat percuma mangkuk bintang yg super duper cute nieh….




mak tgh gigih mengumpul semua kaler nie heheheeh…





Utk sape2 yg gila contest mcm aku ni haaa boleh join contest Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri Music Jam … contest berlangsung dari 23 April sampai 3 June… haa lame tuu…jom pakat join ramai2…aku pun join…adiah menarik gile tuu iaitu sebulan bekalan susu Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri percuma….fuhh terus terbeliak mate aku tgk hadiahnyer….





 

So ape lagi, katakan YA pada Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri





  • meh nak share video yg sempat aku rakam mase event nih....









14 celoteh sahabat

happening majlisnya ..
lama dah tak join event nuffnang nie.

May 28, 2013 at 10:08 AM

wah ...dah jadi blogger terkenal dah ni...suri sibuk benoar nak try susu ni..aku jer still ngan ducth lady lagi ...

May 28, 2013 at 10:35 AM

bestnya lieya dpt join event yg happening camni. dpt jumpa yasmin lg, dia sgt peramah kan. hehehe
si bambam pun dah minum susu dugro ni pas stop fully breastfeed. bg susu dutch lady, dia asyik xnak minum je. tu yg tukar susu ni

May 28, 2013 at 11:20 AM

waaa bestnyer lieya...suka tengok miamija tu dah macam kembo....maner dayyan....rindu nak nengok keletah dier...
hari tu pi peneng ternampak tadika terpacak patung ultraman besar giler...terus teringat kat dayyan...hehe

May 28, 2013 at 11:48 AM

bestnyaaaaaa dik

dikkk harap2 yasmin x baca komen aku nie dikk ekeke

ko lagi comel dan sopan dari dia .. ikhlassssssssss
jgn kecik ati tau yasmin .. senda gurau .. tapi jujur ekekeke ..

adehhh x menahan kann dpt joint program macam nie .. terbaik lah dik , ko nanti last2 jadi model tau dik , tengelam dak mia mija tuu ;)

May 28, 2013 at 3:11 PM

wow.... happening gak event nie...
dapat lak bergambar dgn yasmin hani...
dua dua lawa.....
and bekas star kalerful tu sangat comei ok...

May 28, 2013 at 6:17 PM

Event yang best.... :) Hehehehe...

May 29, 2013 at 7:53 AM

Rajinnya ko lyea pi event camni

May 29, 2013 at 8:00 AM

bestnya

May 29, 2013 at 10:48 AM

Anak aiza mmg minum dumex dugro ni..tp kan knp beli x pnh dpt mangkuk star tuh..sekali beli smp 4 pek kkdg..tp offer dpt bekas susu 1..

Wahhh...besh nye lieya dpt join event cm tuh..jumpa Yasmin Hani lagi..

May 29, 2013 at 3:35 PM

bagus la ko nok...rajin attend event nuffnang...mmg blogger berjaya ko ni...

dayyan takde kah dlm ini n3??

May 29, 2013 at 3:53 PM

comel jerk anak dara 2 orang tu minum susu, lpas ni bleh jadi duta nieh... hehe

May 30, 2013 at 9:07 AM

aku pun dah bertukar pada dugro madu kurma. mmg anak aku makin xtif noks. sampai aku tak larat dah. sebenarnya qausar blom masuk setahun lagi, aku dah tukar kepada dugro 1-3. hahaha... anak aku tu belasah je.. semua dia ngap

May 31, 2013 at 9:30 AM
Anonymous

dulu2 adik pun minum susu dugro juga

June 1, 2013 at 3:38 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy